Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Στέλιος Μοίρας…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να κρατήσω τις καλές ψυχικές μεταβολές που κατάφερα μέσα στην προηγούμενη χρονιά

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Την αβεβαιότητα

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Η ζωή είναι άλλου



Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να γελάω πιο συχνά

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Να κοιτάνε καλύτερα γύρω τους και βαθύτερα μέσα τους

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Η ζήλια σε φθείρει σταδιακά και αποσυντονίζει ενώ η κακία σε οδηγεί σταθερά στην ψυχική απομόνωση



Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Προς το παρόν όχι

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Η σταθερότητα, η αμφισβήτηση, οι άνθρωποι μου

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Βλέπω «σπουδαία» λόγια, «δυνατές» υποσχέσεις να αυτοαναιρούνται χωρίς να παίρνουν χαμπάρι την κατάντια τους

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Τα στοιχειώδη σωματίδια-Μισελ Ουελμπέκ
Περί Τυφλότητος-Ζοζε Σαραμάγκου
25η ώρα-Ντέιβιντ Μπενιόφ
Ο επαναστατημένος Άνθρωπος-Αλμπερ Καμύ
Μικρό βιβλίο για Μεγάλα Όνειρα-Τάσος Λειβαδίτης

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Τον δεσμεύω δημιουργικά!

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
…απλά ζω!



Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
Όταν δεν Βρίσκω κάτι θετικό γύρω μου

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Ο ρεαλισμός, ο θυμός, και πολλές φορές η διπλωματία!

Η τέχνη περνάει κρίση;
Δημιουργικά όχι αλλά σε επίπεδο επιβίωσης και επικοινωνίας ναι, σε σοβαρό επίπεδο κιόλας

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Μόδα είναι το να την αναγάγεις σε hashtag και λοιπές βλακείες
Η οικονομική κρίση είναι πρόσωπα, επιλογές, ζωντανή και συνεχόμενη ιστορία. Μα είναι και κίνητρο για ταπεινότητα και ισότητα

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Μέχρι τη στιγμή που θα τον σκοτώσεις με το να τον ονοματήσεις…

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Αν κάποιος θεωρεί ότι υπάρχει και ψεύτικη θα ανησυχήσω. Προσωπικά πάντως ακόμη δεν ξέρω. Είμαι σκεπτικός πάνω σε αυτό.



Αγαπημένο παραμύθι;
Ο Γλάρος Ιωνάθαν

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Να μείνω σε ένα νησί για αρκετούς μήνες γράφοντας το επόμενο μυθιστόρημα μου

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Να μη σέβονται την εργατικότητα μου, την δοτικότητα μου

Συνήθως συχνάζεις…
Σε δισκοπωλεία και σε μπαράκια στο Κέντρο ή στον Πειραιά

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Σινεμά Καθημερινή

Clubbing η για φαγητό με φίλους;  
Αραχτός με φίλους

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Stephan Micus

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
Δε θέλω να σταματάει ο χρόνος. Θέλω να προχωρά και να γεμίζει η μνήμη



Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
πρέπει να αναμετρηθούμε με την μικρότητα μας για να ξαναβρούμε το αληθινό μας μέγεθος.

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…

Ah baby, let's get married, 
we've been alone too long. 
Let's be alone together. 
Let's see if we're that strong. 
Yeah let's do something crazy, 
something absolutely wrong 
while we're waiting 
for the miracle, for the miracle to come. 

-Leonard Cohen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου