Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο…

Σήμερα είναι Κυριακή. Μια ζεστή Κυριακή που μυρίζει καλοκαίρι, θάλασσα και αντηλιακό. Όλοι έχουν ξεχυθεί στις παραλίες αλλά εγώ είμαι εδώ μαζί σου για να μη σε αφήσω μόνο και να σου κάνω παρέα. Θέλεις να σου πω πως πέρασα την εβδομάδα μου; Μα τι ρωτάω; Φυσικά και θέλεις!

Τη Δευτέρα, λοιπόν, έκατσα σπίτι. Πήρα ρεπό που λένε. Η μύτη μου έτρεχε, τα αυτιά μου βούιζαν, τα μάτια τρέχανε κι αυτά, βήχας, φτέρνισμα κι άγιος ο Θεός. Δράμα η κατάσταση δηλαδή. Οπότε προτίμησα να μείνω σπίτι να διαβάσω, να ακούσω μουσική, να χαλαρώσω, να κάνω παρέα «σ’ εμένα»!

Την Τρίτη ο Νίκος ήθελε να πάμε στην επίσημη πρεμιέρα του έργου «Πόρτες» της Χρύσας Σπηλιώτη η οποία είναι εξαιρετική συγγραφέας και όσα έργα της κι αν έχω δει μου αρέσουν πολύ. Το «Αγγέλων Βήμα» ένας μοναδικός  πολυχώρος, αριστοκρατικός θα έλεγα με μια ξύλινη σκάλα που τρίζει επίτηδες φαντάζομαι για να θυμίζει την ηλικία της. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Αυγουστίνος Ρεμούνδος ο οποίος πρωταγωνιστεί μαζί με την Ευγενία Αποστόλου και τον Σπύρο Βάρελη.

Την Τετάρτη στην εκπομπή μου είχα καλεσμένη τη Δημοσιογράφο Μαρία Χατζηνικολάου η οποία γιορτάζει τον πρώτο χρόνο του παιδιού της mcnews.gr και στις 25 Μαίου είναι η εκδήλωση στην οποία θα είμαι εκεί πρώτον επειδή πρέπει να είμαι εκεί δεύτερον επειδή είναι για φιλανθρωπικό σκοπό και τρίτον για να την καμαρώσω.



Την Πέμπτη ήμουν στη παρουσίαση του πρώτου δίσκου της Αναστασίας Φασούλα με τίτλο «Το Παραμυθάκι της Φωτιάς» σε ένα πανέμορφο μαγαζί στου Ψυρρή. Οι τραγουδιστές δώσανε τον καλύτερό τους εαυτό. Τα τραγούδια άρτια ερμηνευμένα και η ίδια η στιχουργός έλαμπε από ευτυχία. Να της ευχηθώ καλοτάξιδο.


Την Παρασκευή αράξαμε στο σπίτι της φίλης μου της Λίας στη Νεάπολη Λυκαβηττού η οποία είχε μια τρομερή ιδέα. Να παραγγείλουμε delivery σε κάτι μερίδες XXL και παραλίγο να μείνω στον τόπο! Από Δευτέρα ποδήλατο.

Το Σάββατο το απόγευμα, σε ένα πανέμορφο café στην Πειραϊκή είχα την τιμή να βρίσκομαι στην παρουσίαση του πρώτου βιβλίου της φίλης μου Μαρίας Καβούρη με τίτλο «Τρία Μ στο Ποτάμι» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λεξίτυπον. Πολύς κόσμος ήρθε από νωρίς κι εμείς παρ' όλη τη ζέστη ήμασταν εκεί για να διαβάσουμε κάποια πεζοποιήματα και να τα μεταφέρουμε με όσο το δυνατό καλύτερο τρόπο γινόταν στο κοινό που χειροκροτούσε ενθουσιασμένο. Καλοτάξιδο Μαρία μου, σ’ ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες! Το ξέρω θα έρθουν κι άλλα πολλά… αξίζεις τα καλύτερα…


Την Κυριακή πάλι θέατρο. Το αγαπώ το θέατρο. Από τη μέρα που έμαθα να περπατώ και να βαράω παλαμάκια. Πήγα με τη μαμά στο Vault στον Βοτανικό για να απολαύσω για ακόμη μια φορά τις «Μικρές Ιστορίες Φόνων» του Πάνου Μπρατάκου σε σκηνοθεσία του πολυτάλαντου Δημήτρη Καρατζιά.



Σε αφήνω καλό μου. Για λίγο. Η μαμά τηγανίζει πατάτες και με φωνάζει για να μη κρυώσουν. Θα φάω και για σένα. Να δω αν μου παχύνεις τι θα σε κάνω μετά…


  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....