Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Ήταν μια υπέροχη βραδιά…

 




Σάββατο απόγευμα και η αφόρητη ζέστη δεν λέει να υποχωρήσει. Πέντε παρά το απόγευμα έφυγα από το σπίτι μου στη Νίκαια για να βρεθώ μια ώρα αργότερα στο 52ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως. Καθώς περπατούσα οι εκδότες άνοιγαν τα περίπτερά τους και ετοιμάζονταν να υποδεχτούν τους αναγνώστες. Έξι και κάτι ήμουν πανέτοιμος και χαμογελαστός στη θέση μου στο περίπτερο των εκδόσεων Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος που με φιλοξένησε για ακόμη μια φορά. Όσο περνούσε η ώρα ξεκίνησαν να έρχονται σιγά σιγά και οι επισκέπτες. Βιβλιόφιλοι και βιβλιοφάγοι όλων των ηλικιών απολάμβαναν τη γιορτή του βιβλίου. Κάποιοι αγόραζαν βιβλία κάποιοι απλώς παρατηρούσαν. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι μετά από δύο ώρες η έκθεση γέμισε ασφυκτικά με κόσμο. Πράγμα που σημαίνει ότι οι Έλληνες αγαπούν και στηρίζουν το βιβλίο. Φυσικά δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις. Φίλοι μου και φίλες μου συγγραφείς ήρθαν να με τιμήσουν με την παρουσία τους, να πούμε τα νέα μας, να φωτογραφηθούμε και να ανταλλάξουμε ευχές για καλό φθινόπωρο. Πράγματι. Εισέπραξα τόση αγάπη στο Φεστιβάλ που αυτή τη βραδιά θα τη θυμάμαι για πάντα! Ευχαριστώ!  

 

 

 

Τα βιβλία μου – 4 ιστορίες μυστηρίου; & Μια φορά ήταν ο καιρός - θα τα βρείτε στο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως στο περίπτερο 70 – 71 των Εκδόσεων Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

Κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία από τις ΒΗΤΑ Ιατρικές Εκδόσεις

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ του Γκέρχαρτ Χάουπτμαν σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν και σκηνοθεσία Γιάννη Παπαδογιάννη μετακομίζει σε μεγαλύτερο χώρο λόγω επιτυχίας. Από 25 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αργώ.

  Μετά την επιτυχία και τα απανωτά sold out της περασμένης σεζόν, ανεβαίνει για 2η χρονιά, σε μεγαλύτερο χώρο στο Θέατρο Αργώ, το βραβευμένο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις