Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | ΣΠΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ | ΑΥΓΗ – ΤΟ ΘΑΜΜΕΝΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

 



«Το όνομά μου είναι Αυγή. Αυγή, σκέτο. Γεννήθηκα στις 25 Νοέμβρη του 1931 στα περίχωρα της Λαμίας. Βρίσκομαι στο Παλαιό Τρίκερι περίπου έναν χρόνο. Με έφεραν εδώ τον Ιούνιο του 1949 μαζί με άλλες γυναίκες.

 

Το Τρίκερι όμως δεν είναι τόπος εξορίας. Είναι η ίδια η κόλαση πάνω στη γη. Όχι το νησί ασφαλώς, αλλά εκείνοι που κρατάνε τις τύχες μας στα χέρια τους. Οι δεσμοφύλακές μας. Αυτοί είναι η κόλασή μας».

 

Η γυναικεία φύση μοιάζει με τον αέρα: είναι αόρατη, αλλά και πανίσχυρη.

 

Ανακαλύπτοντας ένα παλιό τετράδιο, η Αναστασία ταξιδεύει στο ολέθριο παρελθόν. Όταν οι δύο πλευρές βρίσκονται εβδομήντα χρόνια μετά μπροστά σε έναν καθρέφτη, μύθοι και πραγματικότητες έχουν μόνο μία όψη. Την αλήθεια.

 

 

 

Πριν λίγες μέρες έφτασε και στα δικά μου χέρια το νέο βιβλίο του αγαπημένου συγγραφέα Σπύρου Πετρουλάκη. Το ξεκίνησα αμέσως χωρίς να χάνω χρόνο. Πρόκειται για ένα συγκλονιστικό βιβλίο το οποίο πιστέψτε με δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Η ιστορία μου άρεσε πάρα πολύ. Το ίδιο και ο τρόπος γραφής. Το συγκεκριμένο βιβλίο μίλησε απευθείας στην καρδιά μου. Με κέρδισε από τις πρώτες κιόλας σελίδες. Με ταξίδεψε σε εκείνο το μέρος και όσο το ταξίδι προχωρούσε τόσο η περιέργειά μου φούντωνε για να μάθω το τι ακριβώς θα συμβεί στη συνέχεια. Δεν θέλω να πω άλλα για το βιβλίο για να το διαβάσετε. Χωρίς να κάνω spoiler και χωρίς να θέλω να αδικήσω τα προηγούμενα βιβλία του συγγραφέα κατά την ταπεινή μου γνώμη αυτό είναι ίσως το καλύτερό του. Διαβάστε το και θα με θυμηθείτε. Ο Σπύρος Πετρουλάκης κέντησε με μαεστρία προσέχοντας την παραμικρή λέξη. Εύχομαι ολόψυχα καλοτάξιδο και να αγαπηθεί από χιλιάδες αναγνώστες.

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου