Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ ΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Ώρα 9:00 το πρωί. Όσο παράλογο και να ακούγεται ξύπνησα. Εδώ είναι εξοχή. Δεν χρειάζομαι δώδεκα ώρες ύπνου για να πω ότι ξεκουράστηκα. Έχω τον καθαρό αέρα μου, το οξυγόνο μου, είμαι οκ.

Ο ήλιος καμαρώνει το δημιούργημα της φύσης. Άρχοντας και βασιλιάς. Τα πουλιά τραγουδούν ευτυχισμένα και μια μικρή κουταβίτσα μου κάνει τα γλυκά μάτια αλλά αντιστέκομαι και δεν την παίρνω αγκαλιά. Δεν πρέπει να την κακομαθαίνουμε είπε ο κτηνίατρος.

Η θέα στη θάλασσα. Την απέραντη, την ατέλειωτη θάλασσα που την επισκέπτομαι κάθε μέρα και τη θαυμάζω. Την κοιτώ και φτιάχνω ιστορίες με πειρατές και γοργόνες μάγισσες.
Και όλα κυλούν αρμονικά εδώ στα Βασιλικά.

Παρεξηγημένη η Σαλαμίνα. Έχει τις ομορφιές της. Μπορείς να αποδράσεις, να ξεκουραστείς. Μπορείς να πάρεις μια βαθιά ανάσα και στη συνέχεια να επιστρέψεις στην καθημερινότητα.

Μέρα γιορτής σήμερα, μέρα χαράς. Κάθομαι στην βεράντα και απολαμβάνω τον καφέ μου. Οι καμπάνες χτυπούν χαρμόσυνα.

Χρόνια πολλά!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου