Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΤΕΛΕΙΕΣ ΜΕΡΕΣ…



Ακούω τη Μαλού… Μια φορά στο τόσο… κάθε μέρα και δυνατά (η μικρή μου φτιάχνει τη μέρα)… αγκαζέ με το λαπιτόπι στο Habit τα παιδιά (+ ο καφές τους) μου φτιάχνουν τη μέρα… 

η Diva παίζεται με επιτυχία κάθε Δευτέρα και Τρίτη. Ο φίλος μου Κώστας Ζέκος το έκανε το θαύμα του. Η πρωταγωνίστρια μας Ντόρα Αυλωνίτου είναι μια αληθινή σταρ… ο Βαγγέλης Δουκουτσέλης με τη θετική του ενέργεια στο ρόλο του μαθητή τις Δευτέρες… η Λία με τα κοσμήματά της… ο Μενέλας με το video του… η Δέσποινα με τις φωτογραφίες της… η Γιάννα με τη μουσική της… η Στέλλα με τα φορέματά της… δώσαμε όλοι τον καλύτερό μας εαυτό και γι’ αυτό το Cabaret Voltaire είναι γεμάτο.

Μετά πώς να μην είμαι ευτυχισμένος; Πώς να μην ευχαριστώ το Θεό που όλα μπήκανε σε μία τάξη… πώς να ξεχάσω τους πλανήτες που επιτέλους μπήκανε στη σωστή τους πορεία και όλα πάνε από το καλό στο καλύτερο…

Όχι, αχάριστος δεν είμαι.

ΟΤΙ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΙΣΩ. ΔΙΠΛΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....