Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Μία Πρεμιέρα + Μία = Επιτυχία…



Βάλαμε αγάπη και μεράκι… δώσαμε όλοι τον καλύτερό μας εαυτό… βάλαμε μπόλικη φαντασία και θετική ενέργεια για ένα άρτιο αποτέλεσμα… πρόβες από το καλοκαίρι… γλυκιά αγωνία… δημιουργικό άγχος… έρωτας και πάθος για την τέχνη… όλοι με τον ίδιο στόχο: να ανεβάσουμε μια παράσταση που να έχει να «πει κάτι» στο θεατρόφιλο κοινό της πόλης…

Δευτέρα 1η Δεκέμβρη… το Cabaret Voltaire στο Μεταξουργείο γέμισε από πολύ κόσμο (πάρα πολύ κόσμο για να πω την πάσα αλήθεια). Συγγενείς και φίλοι, συνεργάτες, άνθρωποι που μας τίμησαν με την παρουσία τους… όλοι ευδιάθετοι και με το ομορφότερο χαμόγελό τους. Η παράσταση ξεκίνησε. Συμμετείχαν, γελούσαν, ήτανε όλοι εκεί καθηλωμένοι, λίγο πριν το φινάλε απόλυτη ησυχία… μαγεία… η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά. Μετά το χειροκρότημα, οι αγκαλιές και τα θετικά σχόλια. Όλοι ενθουσιασμένοι (κι εμείς κερδίσαμε το στοίχημα…).

Τρίτη 2 Δεκέμβρη… η δική μου πρεμιέρα (τη Δευτέρα στο ρόλο του μαθητή ο Βαγγέλης Δουκουτσέλης)… στο Cabaret Voltaire καταφθάνουν δικοί μου άνθρωποι: η Μητέρα μου με την αδερφή μου… οι κολλητές μου από το σχολείο… ο Μπάμπης με μια μεγάλη παρέα… η Αλέκα με τον Γιώργο… η Βούλα με τον Παναγιώτη… η Μανίνα Ζουμπουλάκη… ο Αντώνης Παππάς… ο Γιώργος Σκύβαλος… η θεά Δέσποινα Τσιρίγου… η άλλη θεά Λία Μπάρμπα… τρακ… άφθονο τρακ… πάντα περιμένει στη γωνία το άτιμο… τους άρεσε… γουστάρανε… να τους έχει ο Θεός όλους καλά…

Ευχαριστώ θερμά τον Κώστα Ζέκο που πίστεψε από την αρχή στη Diva μου και έδωσε όλη του την αγάπη… σκηνοθέτησε με μαεστρία και έντυσε με μουσικές την παράσταση… τη Ντόρα Αυλωνίτου που μάγεψε το κοινό… τον Βαγγέλη Δουκουτσέλη για την τιμή που μου κάνει να συνεργαστούμε… τη Γιάννα Στενού για την υπέροχη πρωτότυπη μουσική… τον φίλο μου Ανδρέα Λάμπρου για τη μουσική στην έναρξη της παράστασης… τη Στέλλα Πέτροβα για τα υπέροχα φορέματα τη Λία Μπάρμπα για τα εξαιρετικά κοσμήματα τον Μενέλα Σιαφάκα για το video της παράστασης και τη Δέσποινα Τσιρίγου για την αφίσα, τις φωτογραφίες και όλη της την τρέλα!

Η DIVA μας ξεκίνησε το μεγάλο της ταξίδι… μη το χάσει κανείς!!!


Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Cabaret Voltaire Μαραθώνος 30 Μεταξουργείο… για 10 ακόμα παραστάσεις!!!    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου