Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ…

 


Με ρωτούν οι φίλοι γιατί δεν έχω τηλεόραση κι εγώ τους απαντώ «Μα μου είναι εντελώς άχρηστη. Τι να την κάνω; Να βλέπω τι;». Με τα βιβλία είναι αλλιώς. Τα αγαπώ τα βιβλία. Έχω πάρα πολλά! Μου κάνουν καλό. Με ταξιδεύουν. Χάνομαι μέσα τους. Το διάβασμα είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας. Η τηλεόραση, αλήθεια, τι είναι; Επίσης αγαπώ πολύ το θέατρο. Βλέπω δυο με τρείς παραστάσεις την εβδομάδα και μου αρέσει πολύ και αυτό. Είναι ψυχαγωγία. Αφήνεσαι για δυο ώρες. Χαλαρώνεις, κλαις, γελάς, χειροκροτείς ενθουσιασμένος. Αυτό, στο προσφέρει η τηλεόραση; Και τέλος η μουσική. Τρελαίνομαι να ακούω ραδιόφωνο. Η πρώτη κίνηση που κάνω όταν ξυπνάω το πρωί είναι να βάλω τον αγαπημένο μου σταθμό να παίζει. Και πίνω τον καφέ μου, και καπνίζω και μετά ξεκινώ το γράψιμο. Όλα αυτά τα ωραία μαζί. Σας έπεισα;

Κλικ Μαρία Γεωργαντά





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου