Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

ΜΑΚΗΣ ΨΑΡΑΔΕΛΛΗΣ… συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης

 



Σε ποια ηλικία καταλάβατε ότι σας αρέσει η μουσική;

Μεγάλωσα σε ένα σπίτι στο οποίο η μητέρα μου τραγουδούσε (και τραγουδά) εξαιρετικά. Ο μπαμπάς είχε λατρεία στο Γιώργο Νταλάρα και τα τραγούδια του τα ακούγαμε στις οικογενειακές και φιλικές μας μαζώξεις στις εκδρομές μας, στο αυτοκίνητο παντού.

Γεννήθηκα μες τη μουσική...

 

Θυμάστε ποιο ήταν το πρώτο τραγούδι που τραγουδήσατε;

Η μαμά μου λέει ότι πρώτα τραγούδησα και μετά μίλησα. Χαχαχα!!!

 

Πότε τραγουδήσατε μπροστά σε κοινό;

Ήμουν μαθητής του Ωδείου Νίκος Σκαλκώτας στη Μυτιλήνη .

Μάλιστα είχα παίξει δικό μου τραγούδι.

 

 

Πως αισθανθήκατε;

Είπα "Αυτός είναι ο κόσμος μου""Αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου"

 




Ποιο ήταν το όνειρό σας όταν ήσασταν παιδί;

Οποίο κι αν ήταν (αφού πάντα έκανα ,κάνω και θα κάνω πολλά όνειρα και δε τα θυμάμαι με σειρά )νομίζω πως το έχω η τα έχω πραγματοποιήσει.

 

Ποιος ήταν ο πρώτος στίχος που γράψατε;

Την πρώτη μου μελωδία θυμάμαι. Μια μελωδία που σιγοτραγουδούσα στα δεκατρία μου και πριν τρία χρόνια την έντυσαν με ένα στίχο που λέει

Σε λίγο ο κόσμος τα φώτα θα ανάψει.

Πέτα στο δρόμο όσα έχεις κρυμμένα και ζήσε για σένα.

 

Έχετε συνεργαστεί με πολλούς και αξιόλογους καλλιτέχνες. Πως αισθάνεστε γι’ αυτό;

Ευλογημένος!! Αυτό!! Ευλογημένος!!!

 

«Εκεί που η πέτρα μαύρισε ανθίσαν μενεξέδες» είναι ο τίτλος του νέου σας άλμπουμ που μόλις κυκλοφόρησε. Μιλήστε μας γι’ αυτό.

Η ρίζα μου βαστά από τη Μικρά Ασία γεγονός που έχει επηρεάσει πολύ την τέχνη αλλά και τη ζωή μου.

Με αφορμή τη συμπλήρωση των εκατό χρόνων από τη μικρασιατική καταστροφή με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου,τον Περιφερειάρχη κύριο Κώστα Μουτζούρη και την Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού και Οικονομικών κυρία Αναστασία Αντωνέλλη προχωρήσαμε στην έκδοση μιας δισκογραφικής εργασίας που είναι αφιερωμένη στους μικρασιάτες πρόσφυγες.

Αυτό το αφιέρωμα το τίμησαν με τη συμμετοχή τους σπουδαίοι καλλιτέχνες όπως ο Γιώργος Νταλάρας,ο Γιώργος Καζαντζής,ο Γεράσιμος Ανδρεάτος,η Βιολέτα Ίκαρη,ο Θοδωρής Κοτονιάς,ο Σταύρος Σιόλας, η Ασπασία Στρατηγού η Αγνή,ο Φίλιππος Πλακιάς,ο Παντελής Κυραμαργιός,ο Πάνος Μαλαχιάς ο Θεόδωρος Κουέλης και ο Μάριος Λέλεκας.

Κυκλοφορεί από τη Music Art Lab

 



Ποια είναι η γυναίκα στο εξώφυλλο;

Το άσβεστο λευκό κερί της μνήμης στο εξώφυλλο φωτίζει τη μορφή της προγιαγιάς μου Χαρίκλειας Γιαννάκη από το Ατζανόζ της Μικράς Ασίας.

Μια μορφή που μέσα μου πια έχει αγιάσει

 

Τι είναι αυτό που σας κάνει πραγματικά ευτυχισμένο;

Η επαφή μου με τη φύση και οι βουτιές στη μνήμη με φέρνουν κοντά στο πιο αθώο ελεύθερο και αγνό κομμάτι του εαυτού μου. Ή τέλος πάντων ότι έχει μείνει από αυτό .Αυτή η διαδικασία με κάνει ένα ευτυχισμένο παιδί.

Επίσης ευτυχισμένος γίνομαι όταν  νοιώθω ότι υπάρχει αλληλεγγύη σε τούτο το κόσμο.

Ότι είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον.

 

Τι σας γεμίζει ως καλλιτέχνη;

Η αίσθηση ότι είμαι ένας χρήσιμος (και μέσω της τέχνης μου)άνθρωπος στην κοινωνία.

 

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Μια μοναδική στιγμή στο Μέγαρο μουσικής Αθηνών έρχεται με το σπουδαίο Ματθαίο Γιαννούλη στις 31 του Μάη και θα συνεχίσουμε με συναυλίες σε διάφορα μέρη.

Επίσης ετοιμάζουμε δύο υπέροχα τραγούδια σε μουσική και στίχους του Ματθαίου .

Επίσης με το Γεράσιμο Ανδρεάτο και την Κωνσταντίνα ετοιμάζουμε μια μουσική παράσταση που θα παρουσιάσουμε το ερχόμενο καλοκαίρι

 

 



Στείλτε ένα μήνυμα στους αναγνώστες του blog

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κωνσταντίνο Ιωακειμίδη ο οποίος στηρίζει πάντα τις προσπάθειες μας.

Να είμαστε ενωμένοι, όλοι μια γροθιά .

Ήρθε η ώρα να αφήσουμε στην άκρη κάθε είδους διαχωρισμό και να κάνουμε μεγάλα πλέον βήματα μπροστά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....