Κυριακή 19 Μαρτίου 2023

ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ | Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΖΩΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ

 



Στο οπισθόφυλλο γράφει:

Υπάρχει ένα τραγούδι των Way Out West που λέγεται “mindcircus”. Σκέφτομαι ότι αν υπάρχει ένα «τσίρκο στο μυαλό» κάποιου, αυτό είναι σίγουρα στο δικό μου.

Κάποια μέρα, έφυγε ο θηριοδαμαστής και ξαφνικά έμειναν μόνα τα άγρια ζώα. Άνοιξαν τα κλουβιά και βγήκαν έξω.

Επικράτησε πανικός, άρχισε να τρέχει το προσωπικό του τσίρκου για να σωθεί. Εγώ όμως έμεινα μόνη με τα θηρία. Απλώς κοιταζόμαστε. Δεν καταλαβαίνω τι μου λένε, ούτε κι αυτά τη δική μου γλώσσα. Δεν υπάρχει κανείς να με βοηθήσει, ούτε να δαμάσει τα θηρία. Περιμένω απλώς να νικήσει κάποιος. Μέσα μου. Το μυαλό μου και η γλώσσα μου – ή εγώ. Ή τα θηρία ή εγώ.


Λίγα λόγια από μένα…

Πρόκειται για ένα βιβλίο γεμάτο ανθρωπιά. Η συγγραφέας μέσα από τις σελίδες του βιβλίου της μας δίνει ένα μάθημα ζωής. Πως δεν πρέπει να τα παρατάμε με την πρώτη δυσκολία γιατί η ζωή συνεχίζεται. Πως αν σκοντάφτουμε στα εμπόδια βρίσκουμε πάντα τη δύναμη και ξαναπατάμε στα πόδια μας. Ένα βιβλίο για το μεγαλείο της ψυχής – για τη δύναμη που έχουμε όλοι μέσα μας και δεν το ξέρουμε. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου