Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

ΑΦΩΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΒΙΒΛΙΟΥ!!!

 



Τετάρτη απόγευμα, ανεβήκαμε με τη φίλη μου και συγγραφέα, Χρυσούλα Διπλάρη στο κέντρο της Αθήνας για να κάνουμε μια μεγάλη και όμορφη βόλτα. Μετρό Μοναστηράκι και από εκεί με τα πόδια μέχρι την πλατεία Κλαυθμώνος. Εκεί, για λίγες μέρες ακόμα, διεξάγεται το παζάρι βιβλίου, όπου οι αναγνώστες μπορούν να βρουν χιλιάδες βιβλία όλων των ειδών, και οι συγγραφείς – καλή ώρα όπως εγώ – τα ίδια τους τα βιβλία. Τα πνευματικά μου παιδιά σε πολύ χαμηλές τιμές. Περπατήσαμε και χαζεύαμε τίτλους βιβλίων, εξώφυλλα και εκδοτικούς οίκους. Κάποια στιγμή είδα μια συμπαθητική κοπέλα να χαζεύει τα βιβλία μου. Οπλίστηκα με θάρρος και της είπα:

-             Αυτό να πάρετε! Είναι εξαιρετικό!

-       Κι εσείς που το ξέρετε; μου απαντάει με χαμόγελο

-              Μα είμαι ο συγγραφέας του βιβλίου! Κοιτάξτε τη φωτογραφία στο βιογραφικό! Δεν είμαι ίδιος;

-       Αλήθεια; Ε, τότε να το πάρω! Αλλά θέλω να μου το υπογράψετε. Έχετε μαζί σας στυλό;

Στυλό δεν είχα μαζί μου. Επιεικώς απαράδεκτος. Πού πάω στον πόλεμο χωρίς όπλα; Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην φίλη μου Χρυσούλα για την υπομονή της και ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ σε εκείνη την άγνωστη συμπαθέστατη αναγνώστρια που μου έκανε την τιμή να αγοράσει το βιβλίο μου.

 

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου