Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ



Το κρεβάτι μου δεν είναι μικρό. Άλλο μου έδειξαν στην έκθεση επίπλων και άλλο μου φέρανε στο σπίτι. Αλλά δεν πειράζει. Είναι μεγάλο και άνετο. Σκοπός είναι να χωράω. 1.88 ύψος. Κοντό δεν με λες. Επίσης το σπίτι μου δεν βρίσκεται σε λιβάδι. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ζήσω στην εξοχή. Σίγουρα θα καθόμουνα να γράψω. Και να διαβάσω. Και πόσο να γράψεις; Και πόσα βιβλία να διαβάσεις;;; Το λοιπόν: το κρεβάτι μου το έκανε δώρο η μανούλα μου δώρο για τα γενέθλιά μου. Την αγαπώ. Μετακόμισα δίπλα. Άφησα την μεγάλη μου αδερφή στην ησυχία της. Θέλει κι αυτή την αυτονομία της. Και πολύ καλά κάνει. Από δω και πέρα θα ζω με τους γονείς μου και θα έχω δυο δωμάτια. Ένα με το γραφείο μου και τα βιβλία μου και ένα που θα κοιμάμαι αγκαλιά με τα βιβλία μου και θα βλέπω όμορφα όνειρα όπου θα υπογράφω στους αναγνώστες μου το best seller μου λέω τώρα εγώ…  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου