Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!!!!



Ο ενθουσιασμός μου, κάθε φορά που κυκλοφορεί ένα βιβλίο μου, είναι ίδιος και μεγαλύτερος. Σαν φωτιά που αντί να σβήνει εκείνη φουντώνει. Περιμένω σαν παιδί την ώρα που θα ανοίξει τα δώρα του που του έφερε ο Άγιος Βασίλης. Τότε, θυμάμαι, το 2013 που κράτησα για πρώτη φορά στα χέρια μου το πρώτο μου βιβλίο. Ακολούθησαν κι άλλα. Άλλαξα εκδοτικούς μέχρι που κατέληξα εκεί που ανήκω. Εκεί που ταιριάζω και αισθάνομαι κυριολεκτικά σαν το σπίτι μου. Τώρα, λοιπόν, σε λίγες εβδομάδες, θα κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία από τις Εκδόσεις Πνοή το νέο μου βιβλίο με τίτλο «Φόνοι στην Κρυστάλλη». Μία άκρως σουρεαλιστική ιστορία που ακροβατεί ανάμεσα στη λογική και τη φαντασία. Ένα βιβλίο που αγαπήθηκε πολύ με νέα επιμέλεια και εξώφυλλο. Θα συζητηθεί πολύ. Είμαι σίγουρος γι’ αυτό…  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου