Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

ΜΕΘΥΣΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΑ 100.000 VIEWS ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!




Η έμπνευση δεν είναι ξύλα που τα πετάς στο τζάκι για ν’ ανάψει… Είναι έρωτας! Κι εγώ είμαι ερωτευμένος!



Το δηλώνω δημόσια και δεν ντρέπομαι καθόλου γι’ αυτό! Αφού το άλλο μου μισό δεν υπάρχει – κάπου καλά είναι κρυμμένο – εγώ θα είμαι ερωτευμένος με την πάρτη μου. Με τα βιβλία μου. Με τα γραπτά μου. Με τους αναγνώστες μου. Με τους φίλους μου. Με την οικογένειά μου. Και κακό δεν κάνω σε κανέναν. Επίσης δεν ενοχλώ κανέναν. Γιατί έτσι είναι η ζωή. Έρωτας. Και χωρίς έρωτα δεν πας ούτε μέχρι το περίπτερο στη γωνία για να πάρεις τσιγάρα. Και όλα καλά. Και όλα ανθηρά. Και συνεχίζω να χαμογελώ γιατί το σύμπαν με ακούει. Κι εγώ του μιλώ. Δεν του ζητάω πολλά. Την ευτυχία μου μονάχα θέλω. Και την έχω. Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!




ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου