Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Ένα μήλο την ημέρα τη διαιτολόγο κάνει πέρα…

Καλά, μην τρελαθούμε κιόλας, δίαιτα είπα να ξεκινήσω, όχι να γίνω χορτοφάγος ξαφνικά. Μη ξεχνάμε και το ύψος μου. 1.88 θα πέσω κάτω αν τρώω μόνο φρούτα και ρίζες. Παναγία μου. Και μόνο στη σκέψη κατάθλιψη θα πάθω και δεν έχω καμία όρεξη. Για φαγητό πάντα έχω όρεξη αλλά προσέχω τώρα που μιλάμε γιατί στις εορτές το παράκανα. Δεν φταίω εγώ που με καλούσαν σε σπίτια. Είμαι κοινωνικό αγόρι. Άσε που μου είπε η μανούλα μου ότι ο εγκέφαλος δεν ξεχνά και κάποια στιγμή επιστρέφεις στα ίδια κιλά. Τώρα είμαι 105 προχθές ζυγίστηκα στης Σοφίας. Και σου Νίκου. Και στου Μπέμπη. Με λίγη έως μπόλικη προσπάθεια θα ξαναέρθω στα φυσιολογικά μου. Εκεί κοντά στα 80. Άσε που για μένα αυτή η λέξη δεν υπάρχει. Το «φυσιολογικά». Το λοιπόν: πάω για ζούμπα, κάνω ραδιόφωνο, κάνω μαθήματα εκφραστικής γραφής, πηγαίνω σινεμά, πηγαίνω θέατρο, διαβάζω βιβλία, ακούω μουσική, άλλαξα την διατροφή μου. Ε, με όλα αυτά δεν θα τα καταφέρω να χάσω 20 κιλά; Είμαστε καλά; Οέο; Άντε και καλή χρονιά!


    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου