Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ… Λίμνη Πλαστήρα – Καλαμπάκα – Μετέωρα.

«Ήσασταν μικρά όταν είχαμε πάει» μου είπε ο πατέρας μου την ώρα που έφτιαχνα τον καφέ μου. Το μυαλό μου γεμάτο εικόνες από το Σαββατοκύριακο που πέρασε. Μια όμορφη εκδρομή, μια νέα εμπειρία, γλυκιά ανάμνηση.

Ξημερώματα Σαββάτου σηκωθήκαμε με τη μητέρα μου και σιγά σιγά – η βαλίτσα μας τα είχε τα κιλά της – ξεκινήσαμε για την Πλατεία Σπάθας. Περιμέναμε το πούλμαν. Το πούλμαν που θα μας πήγαινε τη μεγάλη εκδρομή. Κατά τις επτά έκανε την εμφάνισή του. Ο ήλιος έπαιζε κρυφτό. Δεν έκανε κρύο. Δεν έβρεχε. Απλά ο ήλιος δεν ήθελε να βγει.

Μπήκαμε στο πούλμαν, καθίσαμε στη γαλαρία και αρχίσαμε τις καλημέρες. Μια στάση στον Κορυδαλλό για να πάρουμε κι άλλους συνταξιδιώτες και φύγαμε. Πρώτη στάση το γνωστό ενενήντα στη Θήβα. Πήραμε καφεδάκι – χάλια το καφεδάκι – και συνεχίσαμε. Δεύτερη στάση Λαμία. Στο δρόμο έβρεχε πολύ. «Μας τη φύλαγε ο καιρός» σκεφτόμουν. Το μεσημέρι ήμασταν στη Λίμνη Πλαστήρα. Η απόλυτη ομορφιά. Μια πανδαισία χρωμάτων. Το πράσινο συναντούσε το κίτρινο και τα δυο μαζί δένανε αρμονικά. Δέντρα πελώρια παντού και η Λίμνη εκεί να στέκεται ακίνητη. Φάγαμε τα ωραία μας ψητά και φύγαμε.

Περάσαμε το φράγμα και μετά από λίγες ώρες βρεθήκαμε στην όμορφη Καλαμπάκα. Το ξενοδοχείο του Αντωνιάδη είναι πρώτης κατηγορίας. Ανεβήκαμε στα δωμάτια και κουρασμένοι καθώς ήμασταν κοιμηθήκαμε.

Το ξυπνητήρι έγραφε πέντε και μισή. Σηκωθήκαμε, ντυθήκαμε, ένα καφεδάκι για το δρόμο και φύγαμε για Μετέωρα. Μέσα στα βουνά, στο πιο ψηλό σημείο, τι φτιάξανε οι άνθρωποι; Και πως τα φτιάξανε; Πρώτη στάση η Ιερά Μονή της Αγίας Βαρβάρας. Ο ήλιος άρχοντας και βασιλιάς έκανε την εμφάνισή του. Δεύτερη στάση η Ιερά Μονή του Αγίου Στεφάνου.

Φύγαμε για το ξενοδοχείο όπου πήραμε το πρωινό μας το οποίο είχε απ’ όλα. Μετά αφήσαμε την Καλαμπάκα και επισκεφθήκαμε ένα πανέμορφο χωριό την «Ελάτη». Κάτσαμε στον «Λαγό» και ήπια ένα καφεδάκι η μαμά μου πήρε γλυκό του κουταλιού.

Επόμενη στάση το «Νεραιδοχώρι». Μόνο οι νεράιδες λείπανε. Αγελάδες πάντως είδαμε πολλές. Το απόγευμα πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Μια στάση στη Λαμία όπου τσακίσαμε μακαρόνια με κιμά και μετά επιστροφή στη Νίκαια.

Με λίγα λόγια αυτή ήταν η εκδρομή μας. Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα για όσους δεν έχουνε πάει.