Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Έχω την αίσθηση ότι από το καλοκαίρι μπήκαμε κατευθείαν στον χειμώνα

Γιατί κάνει κρύο. Γι’ αυτό. Ο ήλιος εξαφανίστηκε και πότε πότε βρέχει. Αλλά η θερμοκρασία έπεσε. Άρα; άρα έχουμε χειμώνα. Πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κρύψω τα καλοκαιρινά ρούχα και να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα. Πράγμα που σημαίνει ότι θα κοιμάμαι πολλές ώρες γιατί δεν θα έχω διάθεση να σηκωθώ από το κρεβάτι μου επειδή θα κρυώνω. Σήμερα για παράδειγμα με το ζόρι ξύπνησα στη μία. Με το ζόρι σηκώθηκα και έφτιαξα καφέ και άρχισα να καπνίζω και  να σκέφτομαι ότι μπήκαμε στον χειμώνα. Δεν θα γράφω επειδή το επόμενο βιβλίο μου είναι έτοιμο. Δεν θα πηγαίνω πολλές βόλτες επειδή θα κρυώνω και θα βαριέμαι. Άλλο ρήμα αυτό. Βαριέμαι. Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όπως δεν είναι ακριβώς έτσι και ο καιρός που δεν ξέρει τι θέλει. Για να είμαι ειλικρινείς ούτε εγώ ο ίδιος ξέρω τι θέλω. Βλέπω την κατάθλιψη να έρχεται να μου χτυπά την πόρτα. Αλλά εγώ δεν θα την ακούω γιατί θα κοιμάμαι το είπαμε αυτό. Τέλος πάντων. Κάνει κρύο. Ότι κι αν κάνετε να περάσετε όμορφα. Ντυθείτε καλά μόνο. Καλό Σαββατοκύριακό. Αυτά.  






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου