Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Ποιο Έρωτας Πεθαίνεις; 28/1/15 ώρα 11:23

Ναι, καλέ, το γνωρίζω το σουξέ της Ελένης… σε ποια εποχή ζω; Των παγετώνων; Και είναι μεγάλη αλήθεια ότι μπορεί να πεθάνεις από έρωτα. Όταν είναι αληθινός, original, πως το λένε. Τα ημίμετρα δεν φτουράνε. Τρείς μήνες το πολύ και το μπαλόνι ξεφουσκώνει κάνει ένα μπάμ και εξαφανίζεται και μη τον είδατε τον Παναγή. Τώρα, ποιος είναι αυτός ο Παναγής μη με ρωτάς δεν ξέρω και ούτε καίγομαι να τον γνωρίσω προσωπικά. Να ‘μαι καλά κοινωνικό άτομο είμαι, τον κύκλο μου τον έχω, φτού μου σκόρδα. Και επιστρέφω στην αρχή. Για τον έρωτα. Ναι αυτό το βλαμμένο αγγελάκι το gay ντυμένο στα λευκά με τα βελάκια του που τάχα μου πετυχαίνει ανθρώπους και τους κάνει να λιώνουν από έρωτα… ποιος τις λέει αυτές τις παπαριές; Βρε! Wake up επιτέλους! Αν δεν σε καίει το άτομο… αν δεν σε φουντώνει… τι να το κάνεις; Με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται. Ο έρωτας είναι να σε κοιτάζει μέσα στα μάτια και να αισθάνεσαι να σου κόβεται το αίμα και οι ρυθμοί της καρδιάς σου να χορεύουν μπάλο! Αν τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει δεν υπάρχει έρωτας. Απλά τα πράγματα το έλεγε και η Καίτη. Γι’ αυτό στις 14 του Φλεβάρη μη σας δω με αρκούδια και καρδούλες και μπουκέτα τριαντάφυλλα γιατί θα ξεράσω. Σίγουρα όμως δεν θα πεθάνω. Ίσως μόνο ίσως μπορεί μπα που χλωμό το κόβω να μου χτυπήσει ο έρωτας την πόρτα. Ας γελάσω τρείς χα (μία) χα (δυο) χα (τρείς)…

Αντίο και χαίρεται!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...