Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ταξίδι στην Αίγινα…

Προλάβαμε το καράβι στο παρά πέντε. Τα πάντα τα προλαβαίνουμε στο παρά πέντε. Το αρνητικό είναι ότι τρέχουμε σαν τους τρελούς, το θετικό ότι προλαβαίνουμε. Απόγευμα Παρασκευής πατήσαμε το πόδι μας στην πανέμορφη Αίγινα. Τόσο κοντά στη πόλη, τόσο όμορφο νησί (γι’ αυτό είναι γεμάτο από επισκέπτες). Περπατήσαμε κανα χιλιόμετρο μέχρι το δωμάτιο. Αφήσαμε τις βαλίτσες και κάτσαμε για φαγητό στην ταβέρνα του Μάνιτα στο κύμα. Δίπλα μας οι ψαρόβαρκες να χορεύουν. Ο ήλιος κρυβόταν πίσω από τη θάλασσα σιγά σιγά. Φάγαμε πολύ. Και ο μικρός Ερμής έφαγε πολύ. Κάναμε ένα περίπατο μέσα στη πόλη με το παγωτό στο χέρι. Είπαμε της Ντίνας να έρθει. Περισσεύει κρεβάτι. Ήρθε την επόμενη μέρα χωρίς δεύτερη σκέψη. Ανεβήκαμε στον Άγιο Νεκτάριο. Ανάψαμε κερί. Προσευχηθήκαμε. Μετά μπάνιο στη παραλία και μετά στην ίδια ταβέρνα, στου Μάνιτα. Η Ευριδίκη μ’ ένα μεγάλο χαμόγελο μας εκμυστηρεύτηκε τη μυστική συνταγή της ρεβιθάδας. Αλλά δεν θα στη πω. Όταν θα τη φτιάξω θα σε καλέσω να τη φάμε μαζί. Βρήκαμε και τον Αυγουστίνο στην έκθεση ζωγραφικής στο Λαογραφικό Μουσείο. Γνώρισα μία ζωγράφο. Μιλήσαμε για αρκετή ώρα. Πήγαμε και στο Γράμμα. Ένα όμορφο καλλιτεχνικό στέκι με μια μεγάλη αυλή γεμάτη δέντρα. Ο σκηνοθέτης/ηθοποιός Βασίλης μας κέρασε παγωμένες λεμονάδες και κανονίσαμε την παρουσίαση του βιβλίου μου για το επόμενο Σάββατο. Πηγαίνω χρόνια στην Αίγινα. Μου αρέσει πολύ. Το μέρος, η φιλοξενία, οι άνθρωποι. Βέβαια δεν με ξέρουν. Ευκαιρία να γνωριστούμε…