Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ο νάνος Ροπ



Όταν με πλησίασε μου συστήθηκε ως νάνος Ροπ!
Με ξάφνιασε το διαφορετικό της παρουσίας του και ταυτόχρονα με μάγεψε. Στα μάτια του είχε κάτι το ανήσυχο, αλλά και το καθησυχαστικό. Κάτι που τον απασχολεί και κάτι που είναι σίγουρος για τη λύση του. Κάτι που δεν γνωρίζει και κάτι που ξέρει από πάντα. Το κάλεσμά του να τον ακολουθήσω σ’ ένα περίπατο στην εξοχή μου φάνηκε δελεαστικό, καθότι περίμενα εναγωνίως ν’ ακούσω αυτά που ήθελε να μου πει.
Όταν άρχισε να μιλάει, ο λόγος του ήταν ακατάληπτος, οι φράσεις του δεν είχαν αρχή και τέλος, ο ήχος της φωνής του ακολουθούσε το ρυθμό μιας μουσικής που δυσκολευόμουν να παρακολουθήσω. Τόνιζε ψηλά κάποια φωνήεντα και σχεδόν έπνιγε στο βάθος του λάρυγγα του τα σύμφωνα. Ο γρήγορος μονόλογός του με δυσκόλευε.
Κοντοστάθηκε, πήρε μια ανάσα και κοιτάζοντάς με μεσ’ τα μάτια, πήρε τα χέρια μου στα χέρια του.
Παραδομένη στο ξάναμμα της στιγμής, ένοιωσα μια γλυκιά ανατριχίλα να διαπερνά τα χέρια μου.
Δεν ξέρω αν πέρασαν λεπτά, δευτερόλεπτα ή ώρες (άλλωστε δεν είχε καμιά σημασία), όμως αυτά που προσπαθούσε να μου πει με τα δικά του λόγια, άρχισαν να γίνονται εικόνες, να περνάνε μπροστά μας σαν από βουβή ταινία.
Με κοίταξε ικανοποιημένος που βρήκε τον κώδικα της επαφής μας και χαμογέλασε κάνοντας μια ανάποδη τούμπα, αφού κούνησε ρυθμικά το κορμί του σα να πατούσε σ’ ελατήρια.
Η ενέργεια τον ξεχείλισε. Ο νάνος Ροπ ήταν χαρούμενος!

                                              Αύγουστος, 2013
Κυριακή Χριστακοπούλου, ζωγράφος


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...