Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Σήμερα είναι του Προφήτη Μωυσή



Γιορτάζει ο πατέρας μου και τα δύο μου ανίψια. Ο Μωυσής ο παππούς είναι συνταξιούχος. Όλη του τη ζωή δούλευε σαν το σκυλί στις οικοδομές (ήτανε πολύ καλός οικοδόμος, ποτέ δεν έμενε από δουλειά) και τώρα που ξεκουράζεται το κράτος τον ανταμείβει με μια γενναία σύνταξη που δεν φτάνει ούτε τα 700 ευρώ. Εμείς πάμε και τους ψηφίζουμε. Αυτοί μας τα τρώνε. Καλά μας κάνουν. Τα θέλουμε και τα παθαίνουμε. Πολιτική τέλος. Ο δεύτερος Μωυσής είναι ο δεύτερος γιός της τρίτης αδερφής μου. Θα πάει Α’ Γυμνασίου αλλά τα γράμματα δεν του αρέσουν. Του αρέσει πολύ το θέατρο, ο χορός, η μουσική. Είναι σκορπιός οπότε το πάει για καλλιτέχνης. Δηλαδή θα πεινάει για μια ζωή όπως και ο θείος του. Ας κάνει ότι γουστάρει αρκεί να είναι ευτυχισμένος. Ο τρίτος Μωυσής είναι ο πρώτος γιος του αδερφού μου. Είναι κατάξανθος και μπλε μάτια. Είναι για διαφήμιση. Εγώ τους το λέω, εκείνοι δεν θέλουν. Ξέχασα να πω το πιο βασικό. Όχι, δεν είμαστε Εβραίοι. Χριστιανοί Ορθόδοξοι είμαστε και μάλιστα με βύσμα. Η δεύτερη αδερφή μου έχει κλειστεί σε μοναστήρι εδώ και δεκατρία χρόνια. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Σήμερα είναι γιορτή. Η μητέρα μου μαγειρεύει από χθες. Θα μαζευτούμε όλοι. Φασαρία, φωνές καλή φάση. Πήραμε και δώρα στα μικρά (και στα πέντε για να μη μείνει κανένα παραπονεμένο) θα δώσω και στα αδέρφια μου τις πέτρες που φέραμε από τη Φολέγανδρο και τις ζωγράφισα με αγάπη ένα μεσημέρι του Αυγούστου που καιγόμουνα ολόκληρος…

Υ.Γ1 Πατέρα χρόνια σου πολλά. Ζήσε πολλά χρόνια γιατί σε αγαπάμε και σε έχουμε ανάγκη. Αν μας πάθεις τίποτα εμείς θα φταίμε να το ξέρεις.

Υ.Γ2 Μωυσή καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο. Διάβαζε τα μαθήματά σου και όταν έρθει η μέρα να γραφτείς σε Δραματική Σχολή να ξέρεις ότι εγώ πρώτος θα σε πάω.

Υ.Γ3 Μωυσή junior να ξέρεις ότι είσαι πανέξυπνος και κούκλος. Έχεις όλο το πακέτο και όταν μεγαλώσεις οι γκόμενες θα περιμένουν στην ουρά. Τα μοντέλα δεν είναι έξυπνα. Μόνο εμφάνιση έχουν. Γι’ αυτό πάνε σε πρακτορεία. Οπότε εσύ καλύτερα να μη γίνεις μοντέλο αλλά ότι κάνεις κέφι.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....