Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ (και νύχτες μη σου πω…)




Πάει καιρός που έχω να γράψω στο προσωπικό μου blog και ο λόγος δεν είναι επειδή βαριέμαι αλλά επειδή δεν θέλω να γίνομαι βαρετός. Προτιμώ να γράφω όταν έχω κάτι να πω. Και αυτήν την περίοδο της ζωής μου συμβαίνουν πολλά και έχω διάθεση να τα μοιραστώ μαζί σου.
Η νέα χρονιά μπήκε δειλά δειλά με μπόλικο τσουχτερό κρύο και χιόνια στα ορεινά. Με τη μαμά επισκεφθήκαμε μια πανέμορφη πόλη που την ξέρετε όλοι και την λένε Λάρισα. Εκεί παρουσίασα το βιβλίο μου «Η ΦΩΝΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ».
Τις Δευτέρες γελάω πολύ και κλαίω μαζί με την παράσταση «ΛΕΥΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ» του καλού μου φίλου Βαγγέλη Δουκουτσέλη που πρωταγωνιστούν δυο καλοί μου φίλοι η Ντόρα Αυλωνίτου και ο Γιάννης Τσούκας. Μην τη χάσετε!
Στης Ακρόπολης τα μέρη υπάρχει ένα πολύ καλό εστιατόριο με Ινδική κουζίνα που το λένε OM NAMASTE. Πολύ ωραίο φαγητό σε ωραίο περιβάλλον και με λογικές τιμές.
Κάθε πρωί πίνω το καφεδάκι μου στο Coffee Island στην Ομόνοια και κάθε μεσημέρι πίνω πάλι το καφεδάκι μου στον Βενέτη επίσης στην Ομόνοια.
Όταν θέλω να διαβάσω βιβλία που ξεχωρίζουν από τις πρώτες κιόλας σελίδες πηγαίνω στο Σπίτι της Πνοής και πάντα βρίσκω αυτό που ψάχνω.
Τα βράδια για μεζέδες και μουσική σε πολύ ωραίο χώρο και κοντά στο σπίτι μου πηγαίνω με τις φίλες μου στο ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ Αγίου Δημητρίου 166 στον Πειραιά.
Αυτά είχα να σου πω. Τα ξαναλέμε. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία και χαρά!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου