Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Η κυρία Τένια


Έτσι ακριβώς κυρία Τένια μου! Έτσι ακριβώς όπως σας τα λέω. Ήρθε ο προκομμένος μου χθες από το ταξίδι – επαγγελματικό τάχα μου – είχε ορέξεις σαν το κουνέλι και ήθελε να κάνει τη δουλειά του. Με πέταξε με δύναμη πάνω στο κρεβάτι και στη συνέχεια μου πέταξε τα μάτια έξω… τι έκανα; Σαν τι να έκανα δηλαδή; Σκεφτόμουν την λίστα για το super market και ταυτόχρονα προσποιούμουν ότι απολάμβανα το τέλειο sex! Ας γελάσω. Το τέλειο για μένα έχει ένα όνομα και αυτό ακούει στο όνομα «Μάρκος». Σας έχω πει κυρία Τένια μου για τον Μάρκο τον κηπουρό μας. Καλό παλικάρι και άξιο. Γαιδάρου κώλο φύλησε και πήρε πενηντάευρω. Υποφέρω κυρία Τένια μου. Τι; Να έρθω στο γραφείο σας; Αφού κι απ’ το τηλέφωνο μια χαρά τα λέμε. Ναι συμφωνώ αλλά μην ξεχνάτε ότι είμαι από τις καλύτερες πελάτισσές σας. Που να τρέχω Κολωνάκι τώρα μέσα στη ζέστη. Περιμένω και τον Φίλλιπο να βγάλουμε νέο διατροφολόγιο γιατί μου φαίνεται ότι πήρα δυο τρία κιλάκια τελευταία. Και ο Φίλλιπος ωραίο παιδί. Πρώτα θα με ζυγίσει και μετά θα με ξεσκίσει. Με συγχωρείτε αλλά εδώ και ένα μήνα οι ορμόνες μου κάτι έχουν πάθει. Να ξαναγυρίσουμε στον άντρα μου. Οκ. Το πάτε φιρί φιρί να μου χαλάσετε την διάθεση πάλι. Να μην σας μιλήσω για τον άντρα της απέναντι; Τι κάνει; Ότι κάνουν όλοι μου οι γείτονες. Περιμένει να βγω στην πισίνα να λιάσω την κορμάρα μου. Ηδονοβλεψίες. Τι να μου πείτε κι εσείς κυρία Τένια μου. Πάει χάλασε ο κόσμος. Λοιπόν πέρασε η ώρα και πρέπει να σας αφήσω. Θα ξαναμιλήσουμε σύντομα. Και αν ανεβείτε προς Εκάλη μεριά να έρθετε να σας κάνω το τραπέζι. Δηλαδή ο σεφ να σας το κάνει γιατί εγώ ούτε αυγό δεν ξέρω να τηγανίσω. Σας φιλώ γλυκιά μου. Γεια!       






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...