Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ… συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης

 


Τι σημαίνει για σας μουσική;

Η μουσική για μένα είναι τρόπος έκφρασης συναισθημάτων και επειδή έχω την τύχη να είμαι και δημιουργός των τραγουδιών βιώνω καλύτερα το νόημα και το συναίσθημα του κάθε τραγουδιού που γράφω και ερμηνεύω. Σε γενικές γραμμές όμως η μουσική είναι χαρά, είναι λύπη και δεν είναι τυχαίο που είναι η μοναδική κοινή φωνή σε όλον τον πλανήτη.

 

Ποιο ήταν το όνειρό σας από παιδί;

Να μπορέσω να είμαι αληθινός με τον κόσμο γιατί δεν έχω τον τρόπο να μπορώ να κρύψω τα συναισθήματά μου κι έτσι ο κόσμος γνωρίζει πότε είμαι καλά και πότε δεν είμαι.

 

 

Πως αισθανθήκατε όταν ακούσατε για πρώτη φορά τα τραγούδια σας στο ραδιόφωνο;

Επειδή εκείνη την εποχή που βγήκα εγω ήταν μεγάλο πράγμα να ακούσεις στο ραδιόφωνο τα τραγούδια σου, τα συναισθήματα μου ήταν ανάμεικτα. Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα τα δάκρυα χαράς και ευχαριστώ πολύ όλα τα ραδιόφωνα που με στηρίξανε στα πρώτα μου βήματα.

 



Ποιο ήταν το μεγαλύτερο στοίχημα που βάλατε στην καριέρα σας;

Στην καριέρα μου πάρα πολλά στοιχήματα έχω βάλει. Ίσως το μεγαλύτερο στοίχημα που έχω βάλει ήταν να καταφέρω να φτάσω το νησιώτικο τραγούδι σε όλο το κόσμο. Και έχω καταφέρει να φτάσω στο 70 τοις εκατό. Έτσι κατάφερα και απέκτησα μια πολλή μεγάλη και ζεστή σχέση με όλη την ομογένεια και νιώθω πάντα όμορφα όταν βρίσκομαι κοντά τους γιατί είναι άνθρωποι που τηρούν τα ήθη και τα έθιμά μας.

 

 

Ποιοι είναι οι χώροι που σας εκφράζουν να εμφανίζεστε;

Οι χώροι που υπάρχει φαγητό γιατί όταν το μαγαζί έχει φαγητό μέσα αυτό σημαίνει αυτόματα ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ και απλών ανθρώπων του μεροκάματου. Σε αυτόν τον κόσμο απευθύνομαι και αυτόν τον κόσμο χαίρομαι να βλέπω όταν τραγουδάω. Εξάλλου είμαι άνθρωπος της παρέας, του καφενείου, του κρασιού και του «στην υγειά μας παιδιά!»




Ετοιμάζετε κάτι δισκογραφικά;

Ετοιμάζω συνέχεια καινούργια τραγούδια αλλά επειδή ολόκληρη η δισκογραφία έχει τελειώσει στην Ελλάδα βγάζω μεμονωμένα τραγούδια τα οποία τα βλέπει ελεύθερα ο κόσμος από το Αιγαίο music στο you tube. Δεν έχουν βέβαια τη χάρη που είχαν όταν έπιανες το δίσκο στα χέρια σου αλλά πρέπει να πηγαίνω σύμφωνα με την εποχή.

 

 

 

Είστε πολλά χρόνια στον καλλιτεχνικό χώρο. Τι έχετε κερδίσει και τι έχετε χάσει;

Έχω κερδίσει την αγάπη του κόσμου έχω κερδίσει να γίνω ευρέως γνωστός αλλά έχω χάσει πολλές όμορφες στιγμές με την οικογένειά μου κι έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με την υγεία μου γιατί ήμουνα αγχώδης υπεύθυνος και πάντα κοιτούσα τις λεπτομέρειες στη δουλειά μου.

 


Μιλήστε μας για τη μεγάλη συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 31 Μαΐου.

Γι’ αυτό έχω να πω μόνο ένα: όνειρο ζωής να ακουστεί το βιολί και το λαούτο σε ένα χώρο που δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μάκη τον Ψαραδέλλη τον οποίο θεωρώ οικογένειά μου πια κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον τελευταίο μεγάλο μας Έλληνα σολίστα τον Στάθη Κουκουλάρη που είναι μαζί μου και σε αυτό το βήμα όπως και στα πρώτα μου βήματα όταν ήμουν παιδί.




 

 

Στείλτε το δικό σας μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Να έχουμε υγεία, αγάπη, Καλό Πάσχα και να μη ξεχνάμε ποτέ ότι η ανθρωπιά είναι προνόμιο των ανθρώπων.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σας και σας εύχομαι από καρδιάς πάντα επιτυχίες!

Εγώ ευχαριστώ εσένα που μου έδωσες την ευκαιρία να μιλήσω μέσα από το blog σου.

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...