Κυριακή 23 Απριλίου 2023

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΛΖΑΣ συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης…

«Αν έρθεις» είναι ο τίτλος του νέου σου τραγουδιού. Μίλησέ μας γι’ αυτό.

 

Το «Αν έρθεις» είναι ένα τραγούδι του 1980 σε μουσική του Σπύρου Παπαβασιλείου και στίχους του Νίκου Βρεττού και συμμετείχε στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης κερδίζοντας το δεύτερο βραβείο ερμηνευμένο τότε από την Μπέττυ και την Μιράντα Δήμα.

 


 

 

Είναι ένα τραγούδι που όλα αυτά τα χρόνια της ζωής μου δεν έχει φύγει από τα playlist μου, από τις κασέτες μου παλιά, από τα cd που έγραφα μετά, από τα MP3 μου στα MP3 player αργότερα, από τις λίστες των τραγουδιών στο κινητό μου πάντα.

 

Με τον αγαπημένο μου φίλο-αδερφό και ταλαντούχο μουσικό Δημήτρη Κίκλη φτιάξαμε μία διαφορετική σπουδαία version για το τραγούδι αυτό, 43 χρόνια μετά την κυκλοφορία του.


Την προηγούμενη χρονιά υπέγραψα συμβόλαιο με την εταιρεία δίσκων Polyphoniki Records, που φημίζεται για το προσεγμένο και επιλεκτικό ρεπερτόριο της (κάτι που με τιμά ιδιαίτερα),και ξεκινήσαμε να ετοιμάζουμε τον πρώτο μου δίσκο.

 

Αποφασίσαμε το πρώτο single του δίσκου να είναι το τραγούδι “Aν έρθεις”.

 


https://www.youtube.com/watch?v=RTRgysYCnsA


 

 

Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που οι δημιουργοί του ο υπέροχος στιχουργός κύριος Νίκος Βρεττός και τα υπέροχα παιδιά του Σπύρου Παπαβασιλείου η Αναστασία και ο Κωνσταντίνος που έχουν τα δικαιώματα του τραγουδιού, μού παραχώρησαν τα δικαιώματα για την κυκλοφορία του τραγουδιού με πολύ αγάπη και ζεστασιά όταν άκουσαν την διασκευή μου.

 

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις στιγμές που πήρα τις απαντήσεις για την κυκλοφορία του τραγουδιού (η χαρά μου ήταν τεράστια) και τα υπέροχα σχόλια τους που θα τα έχω για πάντα στην καρδιά μου.

 

Επίσης είμαι ιδιαίτερα περήφανος για τις ευχές για καλή επιτυχία που πήρα από τις αγαπημένες μου Μπέττυ και Μιράντα Δήμα που ερμήνευσαν αυτό το τραγούδι το 1980 όταν το άκουσα. Πόσο πολύ τιμητικό είναι αυτό για μένα…

 

Το τραγούδι κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2022, μπήκε σε πολλές λίστες στο Spotify του λεγόμενου “έντεχνου” ρεπερτορίου (ένας όρος που δε μου αρέσει να τον χρησιμοποιώ) και πολύ γρήγορα πέρασε τα 20.000 streams ενώ οι κριτικές που έχουν γραφεί στον Tύπο και στο διαδίκτυο είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικές. Επίσης να πώ ότι είμαι ενθουσιασμένος που στο σποτ για την προώθηση του τραγουδιού το voice over το έχει κάνει η γνώριμη φωνή των διαφημίσεων ο γνωστός Vlavo.

 


https://www.youtube.com/watch?v=PuTdMXsY6hQ

 

 

Το τραγούδι έχει ήδη αγαπηθεί, και χαίρομαι που το βλέπω μέρα με τη μέρα να αγγίζει όλο και περισσότερες ψυχές.

 

Το «Αν έρθεις» κυκλοφόρησε ένα μήνα μετά σε ένα dance mixSi tu Viens Remix” και μόλις πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε σε μία άκρως καλοκαιρινή βερσιόν toDeep house Remix” από τον διάσημο ολλανδό DJ ChrisZio. Η παραγωγή του έγινε στην Ολλανδία και το τραγούδι ξανά ηχογραφήθηκε εδώ με διαφορετικά φωνητικά που ταιριάζουν στην ηλεκτρονική μουσική (έχω επηρεαστεί πολύ από τους Stereo Nova και τη Λένα Πλάτωνος χρονιά τώρα).

 

Είμαι ενθουσιασμένος για αυτό το remix και ελπίζω σύντομα να το ακούμε παντού! Έχω πολλά σχέδια για το εξωτερικό για το remix αυτό και ελπίζω να το δούμε και εκτός συνόρων.

 


https://www.youtube.com/watch?v=09Q7vJtNK7M






https://www.youtube.com/watch?v=J2ty5KP29oM





https://www.youtube.com/watch?v=09Q7vJtNK7M

Σκέφτηκες ποτέ να πας σε talent show στην τηλεόραση;΄

Όχι μωρέ! Τι λες; Στην ηλικία μου; Εξάλλου εγώ δεν το βλέπω αυτό επαγγελματικά, είναι ένα χόμπι μου το οποίο εξελίσσω. Θέλω να κάνω πάντα αξιοπρεπείς παραγωγές και χαίρομαι πολύ που αυτά που κάνω έχουν ανταπόκριση σε μία μερίδα κόσμου που συνεχώς μεγαλώνει.

Εξάλλου πια τα talent show είναι ένα τελείως τηλεοπτικό φαινόμενο με αρχή, μέση και τέλος. Οι νικητές και οι συμμετέχοντες ενός talent show ξεχνιούνται γρήγορα και μετά έρχεται το επόμενο.

To μόνο που μπορεί να σου προσφέρουνε είναι μία ευκαιρία να παρουσιάσεις την δουλειά σου αλλά σήμερα στην εποχή του Διαδικτύου που έχει υπερισχύσει της τηλεόρασης μπορείς άνετα να δείξεις τη δουλειά σου και να την προβάλλεις μέσα από το Ιnternet μια χαρά!


https://www.youtube.com/watch?v=Fy402tedGqY

 

Τι είναι για σένα η μουσική;

Η μουσική είναι η ζωή μου. Από μικρό παιδί θυμάμαι τον εαυτό μου με ακουστικά στ’ αυτιά συνέχεια. Να αγοράζω δίσκους και κασέτες την εποχή που η μουσική δεν ήταν προσβάσιμη όπως τώρα σε όλους, να ψάχνω ραδιοφωνικούς σταθμούς για να ακούσω την αγαπημένη μου μουσική, να περιμένω το δίσκο του αγαπημένου μου καλλιτέχνη… έζησα και μια άλλη εποχή που είναι πολύ όμορφη.

Εδώ και 10 χρόνια η αγάπη μου για τη μουσική έχει μετουσιωθεί σε δημιουργία. Κάνω τις δικές μου διασκευές στο YouTube θέλοντας να δείξω ότι η μουσική δεν έχει και όρια. Γι’ αυτό το λόγο στις διασκευές μου θα βρεις από το «Χάρτινο το φεγγαράκι» (του Μανού Χατζιδάκι και του Νίκου Γκάτσου) και τη  «Δικαίωση»  (του Καρυωτάκη με την μουσική της ΗδύληςΤσαλίκη μέχρι το «Ποια θυσία» της Άντζελας Δημητρίου και το «Άστα όλα κι έλα» της Θεοδωρίδου σε διασκευές με πιάνο και αντρική φωνή. Θεωρώ ότι μια διασκευή ενός τραγουδιού πρέπει να έχει κάτι καινούριο να δείξει, μια άλλη άποψη του τραγουδιού. 


https://www.youtube.com/watch?v=3cUC3sX2bd8

 


https://www.youtube.com/watch?v=AFOjJIKMqbk

 

 

 Μία ενορχήστρωση ξέρεις Κωνσταντίνε μου, μπορεί να αλλάξει όλο το τραγούδι. Η μουσική δεν έχει όρια για μένα. Μπορώ μέσα στη μέρα να ακούσω από Χατζιδάκη Θεοδωράκη και Ξαρχάκο, μεχρι Ρεμο, Βανδη, Ζαζοπουλο και Σαρρή.

Φυσικά δεν υπάρχει μέρα που να μην ακούσω αυτήν που από τα εφτά μου χρόνια ακολουθώ φανατικά την Άννα Βίσση (Το «Αίμα» πέρυσι masterpiece!)

 

Τι σε εκφράζει περισσότερο ως καλλιτέχνη;

Το να μπορώ να μεταφέρω το συναίσθημα που νιώθω ερμηνεύοντας ένα τραγούδι στο κοινό. Σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησης  θα σου πω ότι υπάρχουν τραγούδια από όλους τους χώρους που με εκφράζουν. Ανάλογα τη στιγμή και την ώρα της μέρας. Μπορώ να ακούσω το «Αστέρι του Βοριά» του και να μαγευτώ και αμέσως μετά το «Μυθιστόρημα» της Λιτσας Γιαγκουση και να συγκινηθώ επίσης.


https://www.youtube.com/watch?v=_uLSDu4u8-o

 

Θυμάσαι την πρώτη φορά που τραγούδησες μπροστά σε κόσμο;

Ξεχνιέται αυτό; Ήταν κάπου το 2013 αν θυμάμαι καλά, στην μουσική σκηνή «Τσάι στη Σαχάρα» όπου ανέβηκα στη σκηνή να πω κάποια τραγούδια με τον Δημήτρη Κίκλη στο πιάνο μετά τη φίλη μου Μπέσσυ Αργυράκη η οποία με παρουσίασε στο κοινό με διθυράμβους (τι υπέροχος άνθρωπος η Μπέσσυ μου) και θυμάμαι έτρεμαν τα πόδια μου και δεν ήθελα να το δείξω. Το έδειξα όμως μάλλον τελικά (γέλια). Επίσης σε κάποια στιγμή όπως κρατάω το μικρόφωνο μου βγαίνει και το καλώδιο και μενω με το μικρόφωνο στο χέρι και το καλώδιο κάτω! Άστα, πήγε όλο λάθος αυτό!

Τι σε κάνει ευτυχισμένο;

Κωνσταντίνε μου, ευτυχισμένο με κάνουνε πάρα πολλά πράγματα στη ζωή.

 

Και απλά πράγματα. Να αγοράσω ένα cd, να αγοράσω ένα δίσκο, να πιω έναν καφέ στη θάλασσα, να διαβάσω ένα ωραίο άρθρο, να δω μια ωραία ταινία…

 

Πολύ ευτυχισμένο όμως με κάνουνε οι φίλοι μου που έχω επιλέξει να είναι η οικογένεια μου και είναι άνθρωποι που μ’ αγαπάνε και τους αγαπώ πολύ και ξέρω ότι είναι πάντα εκεί για μένα όπως είμαι και εγώ για αυτούς. Είναι σπουδαίο να έχεις φίλους αληθινούς. Τους καμαρώνω τους φίλους μου.

 

Τώρα που μιλάμε σκέφτομαι, ξέρεις τι με κάνει πιο ευτυχισμένο; Το γέλιο! Το γέλιο με κάνει πολύ ευτυχισμένο. Το να γελάω με την καρδιά μου!

 



Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Α! Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι πολλά και υπέροχα!

 

Ετοιμάζουμε ήδη το πρώτο άλμπουμ όπως σου είπα το οποίο περιέχει πολλές εκπλήξεις.

 

Αυτό που μπορώ να σου πω σαν αποκλειστικότητα είναι ότι το δεύτερο single του άλμπουμ το οποίο έχει καθυστερήσει γιατί το «Αν έρθεις» πάει πάρα πολύ καλά είναι μία διασκευή ενός Italo disco τραγουδιού της δεκαετίας του 80 που έχουν γράψει οι Bolland & Bolland (τους ξέρουμε από το «Youre in the army now») και που όταν πήρα επίσης στα χέρια μου την άδεια και από τους δύο για την κυκλοφορία αυτού του τραγουδιού και τα διθυραμβικά τους σχόλια δεν το πίστευα. Έβλεπα το email με τα συγχαρητήρια και την άδεια τους και όταν το έστελνα στην ΕΔΕΜ για την κυκλοφορία του τραγουδιού δεν το πίστευα!!

 

Ανυπομονώ να κυκλοφορήσει, είναι έτοιμο,  απλά το «Αν έρθεις» όπως σού είπα  πάει σφαίρα οπότε έχει μείνει λίγο πίσω. Πιστεύω το καλοκαίρι θα το χορεύουμε κι αυτό παντού και θα ακουστεί σίγουρα και έξω από τα σύνορα!

 

Επίσης έχω το δικό μου πια blog στο οποίο γράφω στιγμές της Ελληνικής δισκογραφίας, παράξενες ιστορίες και διαμαντάκια που δεν έχουνε δει το φως της δημοσιότητας και είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτό γιατί έχει εισπράξει πολύ καλές κριτικές!

 

https://dilzas.net/blog/

 


 Ξέρεις, τα φτιάχνω όλα μόνος μου εκεί. Ακόμα και τις εικόνες και το layout, όλα.  Kαι αυτό απαιτεί πολύ χρόνο και καθώς τα άρθρα μου θέλω να είναι γεμάτα και χορταστικά και όχι σαν αυτά που διαβάζω συνήθως στο διαδίκτυο (άρθρα με δύο προτάσεις μέσα και έξω απ’την πόρτα) καθυστερώ και παραπονιούνται οι άνθρωποι που πια ακολουθούν το blog ότι αργώ αλλά κάθε άρθρο έχει πίσω του πολλή δουλειά, έρευνα και ψάξιμο στη δισκογραφία και θέλει το χρόνο του.

 

Είναι και κατάλοιπο από τα paper που έγραφα την εποχή που προσπαθούσα να κάνω το διδακτορικό μου στο Πολυτεχνείο. Ότι γράφω, θέλω να είναι εμπεριστατωμένο με πήγες και βιβλιογραφική αναφορά.

 

Τέλος συνεχίζω και φτιάχνω covers για το YouTube, τραγούδια που αγαπώ πολύ και όλα έχουν ένα λόγο ύπαρξης στη ζωή μου να ξέρεις και ένα μήνυμα σε κάποιον αποδέκτη κάθε φορά. Τελευταίο είναι το «Ανόητες αγάπες» με πιάνο, μια διασκευή που αγαπώ πολύ.

 


https://www.youtube.com/watch?v=AZjay7YlBTI&list=RDAZjay7YlBTI&start_radio=1

 

Που μπορούμε να ακούσουμε τα τραγούδια σου;

Στα κανάλια μου στο YouTube.

Έχω δύο κανάλια στο ,  στο ένα έχω τις προσωπικές μου δημιουργίες

https://www.youtube.com/c/KonstantinosDilzasOfficial




και στο άλλο

https://www.youtube.com/c/kosdil

έχω σπάνια κομμάτια της Eλληνικής δισκογραφίας και βίντεο όπως τα είχα γράψει από  μικρός σε βιντεοκασέτες και τα ‘χω ανεβάσει στο YouTube. Εκεί θα βρεις πολλές σπάνιες εκτελέσεις τραγουδιών από αγαπημένους τραγουδιστές και σπάνια βίντεο.





Στείλε το δικό σου μήνυμα στους αναγνώστες του blog.

Το μήνυμα μου στους αναγνώστες του αγαπημένου μας blog είναι να έχουν κάθε μέρα τουλάχιστον μία αιτία να χαμογελάνε. Να κάνουν πράγματα που τους ευχαριστούν και τους κάνουν να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα η οποία για όλους μας πολλές φορές είναι πολύ βαριά. Ζήστε το παιδιά. Όσο μπορείτε. Στο max!







https://www.youtube.com/watch?v=WMZVFvDIwaA


Κωνσταντίνε σου εύχομαι πάντα επιτυχίες!

 Κωνσταντίνε μου σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με αύτη η συνέντευξη στο υπέροχο blog πολιτισμού σου. Καλή επιτυχία και στο νεό σου βιβλίο (που είναι σίγουρη). Εις το επανιδείν!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....