Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

ΕΧΕΙ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ ΑΠΟΨΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ


Από τα αγαπημένα μου τραγούδια της Χαρούλας Αλεξίου. Κάθε φορά που το ακούω μου έρχονται αναμνήσεις στο μυαλό από τα πιο ερωτικά καλοκαίρια της ζωής μου. Επίσης Αύγουστος χωρίς πανσέληνο δεν γίνεται. Η αλήθεια είναι ότι δεν την πρόλαβα. Κοιμάμαι νωρίς σαν καλό παιδί που είμαι. Είδα βέβαια πολλές φωτογραφίες στο Facebook. Αν δεν είσαι στην εξοχή ή ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας κάτω από την Ακρόπολη πώς να εμπνευστείς; Πώς να ερωτευτείς ξανά και ξανά; Θυμάμαι καλοκαίρια και νοσταλγώ, με συναυλίες αγαπημένων καλλιτεχνών τα καλοκαίρια στο Κατράκειο θέατρο στη Νίκαια. Στην πόλη της καρδιάς μου. Στην πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα και ζω ακόμη. Ότι εποχή κι αν είναι. Και ας έχει η όχι πανσέληνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...