Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

Λίγο πριν τα 39 διαπίστωσα τα εξής:




ΠΡΩΤΟΝ: μπατάρω από την αριστερή μεριά. Όποιος με βλέπει με ρωτάει – Γιατί κουτσαίνεις; Κι εγώ αμήχανα απαντάω ότι βαριέμαι να περπατήσω ή είμαι κουρασμένος. Πράγμα το οποίο δεν ισχύει γιατί μπορώ να περπατάω χιλιόμετρα για ώρες ολόκληρες και το γουστάρω πολύ!!!

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: δεν ήταν και ακατόρθωτο να χάσω είκοσι κιλά. Αλλά είναι αδύνατον να χάσω την κοιλιά. Πότε θα πάρει τον πούλο επιτέλους;

ΤΡΙΤΟΝ: όσα χρόνια και να περάσουν, όσα τραγούδια κι αν με διασκεδάζουν εγώ θα ακούω φανατικά Κωνσταντίνα. Δεν την αλλάζω σας λέω!!!

ΤΕΤΑΡΤΟΝ: στο Facebook έχω σχεδόν 5.000 φίλους αλλά μιλάω μόνο με τους 100. Όλοι οι άλλοι γιατί δεν μου δίνουν σημασία; Δεν έχω ψυχή εγώ;

ΠΕΜΠΤΟΝ: Γράφω non stop. Έχω οίστρο. Έχω έμπνευση. Γουστάρω με τρέλα το φετινό καλοκαίρι γιατί μόλις φύγει το νέο μου βιβλίο θα κυκλοφορήσει!!!


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...