Κυριακή 4 Απριλίου 2021

Η ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΧΑΤΖΗΑΒΡΑΚΟΓΛΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗ «ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ» ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

 


Η πρώτη ποιητική μου συλλογή σηματοδοτεί μια δύσκολη και μεταβατική περίοδο της ζωής μου. Είναι εμπνευσμένη από τα δεδομένα της προσαρμογής μου σ’ ένα νέο μοντέλο ζωής και με καινούργιους ανθρώπους. Η ενασχόλησή μου με τον κόσμο της ποίησης ήταν κάτι που πάντα ήθελα να ασχοληθώ αλλά δεν το τολμούσα. Ωστόσο με την παραίνεση ενός καλού μου φίλου άνοιξα το συρτάρι και έβγαλα στο φως τα κομμάτια ενός παζλ που ολοκληρώθηκε. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...