Τετάρτη 2 Αυγούστου 2023

ΜΕΤΡΑΩ ΤΟΝ ΠΥΡΕΤΟ ΜΟΥ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ ΦΩΤΙΑ…

 




Θα φύγω με τους φίλους μου για Κάιρο, ταξίδι αναψυχής να σε ξεχάσω… καλύτερα ας μη κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου (που δεν χωράω κιόλας) το πρόγραμμα δεν γράφει πουθενά φέτος το ταξίδι στο μακρινό Κάιρο. Ούτε παλιά το έγραφε ούτε θα το γράψει ποτέ. Κανένας από τους φίλους μου δεν ψήνεται για να δει τις πυραμίδες. Επίσης να ξεχάσω ποιόν; τι; και γιατί; Αφού όλα πάνε από το καλό στο καλύτερο (φτου μου σκόρδα να μη με ματιάσω). Και βιβλίο καινούργιο κυκλοφόρησε, και μια χαρά πάει, και με φίλους βγαίνω, και διακοπές πολλές φέτος. Και στη Ζαχάρω με τα μεγάλα κύματα, και στον Ωρωπό στα κουμπαράκια μου, και στο μαγικό Κυπαρίσσι Λακωνίας (από το οποίο έφυγα με βαριά καρδιά και παραλίγο να χάσω την αγαπημένη μου βαλίτσα στην αποβάθρα στη Σπάρτη αλλά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά). Την επόμενη εβδομάδα φεύγω για εξωτική Σουβάλα (Αίγινα) και προς τα τέλη του μήνα θα κάτσω σπιτάκι μου να κάνω απογραφή στη βιβλιοθήκη να βάλω τα αμέτρητα βιβλία μου σε μια τάξη γιατί έναν μικρό ψυχαναγκασμό τον έχω το αγόρι. Λοιπόν, κάπου εδώ σας αφήνω, λίγο απότομα όπως κάνω πάντα, να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου καλό μήνα, καλές βουτιές, καλές διακοπές, να γεμίσετε μπαταρίες και υγεία! Πάνω απ’ όλα υγεία! Το πιο βασικό. Α! παραλίγο να το ξεχάσω! Να χαμογελάτε! Είναι μεταδοτικό!!!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...