Τρίτη 8 Μαρτίου 2022

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

 


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην Μήδεια, στην Αντιγόνη, στην Ηλέκτρα και την Ισμήνη. Χρόνια πολλά στις αδερφές μου: Γεωργία, Μαρία, Βαγγελία και Βασιλεία. Χρόνια πολλά στη νύφη μου Άννα, στις θεές Ήρα, Αφροδίτη και Αθηνά. Χρόνια πολλά στις κολλητές μου φίλες Σοφία και Δήμητρα. Χρόνια πολλά και στις εννέα Μούσες. Χρόνια πολλά στην Αγκάθα Κρίστι. Χρόνια πολλά στη Μαρία με τα κίτρινα ποιον αγαπάς καλύτερα, στην Αχ! Ευλαμπία, στις γυναίκες που αγάπησαν πολύ, στις γυναίκες που πέθαναν από αγάπη, στην Άννα Καρένινα και στο τρένο της μαζί, στην Εβίτα Περόν, στη Σελίν Ντιόν, στις γυναίκες που ψάχνουν το τέλειο αρσενικό αλλά δεν το βρίσκουν, στις γυναίκες που βαρέθηκαν να ψάχνουν, στις γυναίκες του σήμερα και του αύριο, στη Σταχτοπούτα, τη Χιονάτη και τη Κοκκινοσκουφίτσα, στις τρείς αδερφές του Τσέχωφ, στη Μαλβίνα που έφυγε, στη Μελίνα που έφυγε, στην αγαπημένη μου Κωνσταντίνα με την υπέροχη φωνή της, στις γυναίκες που τραγουδούν και στα τραγούδια που μιλούν για γυναίκες, στις ηρωίδες των βιβλίων μου, στις καλές μου νεράιδες, στην τύχη μου μέσα, στη καινούρια μέρα που ξεκινάει, στην άνοιξη που ήρθε, σε όλες τις φίλες σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη, στις Ελληνίδες μητέρες, στη γυναίκα της ζωής μου στη δική μου ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ και όλα όσα θυμάται...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δυστοπίες 18, 19, 25 & 26/5 στο Θέατρο Λύχνος

  Το έργο Δυστοπίες αποτελείται από 5 μονόπρακτα εμπνευσμένα από την παγκόσμια δραματουργία, σε συνδυασμό με ποίηση του Φοίβου Μαρκαντώνη. ...