Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

ΟΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕΡΕΣ




Είναι όλες αυτές. Όλες αυτές οι ηλιόλουστες και δροσερές ταυτόχρονα που θέλεις να τις πιείς στο ποτήρι. Εκείνες που είδα φίλους και περάσαμε όμορφα και εκείνες που έρχονται αλλά σχέδια δεν έχω κάνει. Δεν κάνω σχέδια όχι επειδή φοβάμαι μη μου έρθει ο ουρανός στο κεφάλι αλλά επειδή δεν υπάρχει λόγος. Ο καιρός καλά κρατεί. Είμαι συνέχεια έξω. Με φίλους σε αγαπημένα στέκια. Και όταν είμαι μέσα διαβάζω η κοιμάμαι η τρώω. Τώρα που είπα «τρώω» θυμήθηκα ότι πρέπει να χάσω κιλά. Αλλά δεν θα αγχωθώ. Όχι τώρα. Όχι τώρα που η διάθεσή σου είναι σκαρφαλωμένη στα ύψη. Όχι τώρα που το καινούριο μου blog πάει τόσο καλά. Όχι τώρα που κάθομαι και γράφω αυτές τις γραμμές για να τις διαβάσεις εσύ προσωπικά. Εύχομαι να είσαι καλά και να χαμογελάς. Και μην ξεχνάς. Η ζωή είναι δώρο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου