Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ



Με τις καλύτερες προδιαγραφές. Ξύπνησα μόνος μου. Κατά τις 12. Χωρίς να γαβγίζει το σκυλί του απέναντι. Χωρίς να χτυπά το κινητό ή το σταθερό. 

Έφτιαξα καφέ και έστειλα καλημέρες. Στη συνέχεια έγινα χαρωπή νοικοκυρά. Να κρεμάσω την κουρτίνα, να φυλάξω τα παπούτσια, να αλλάξω σεντόνια. Έφαγα για μεσημέρι χοιρινό με πατατούλες και τζατζίκι σπέσιαλ και πήγα για καφέ στο φιλόξενο σπίτι της φίλης μου της Ευθυμίας της οποίας το βιβλίο κυκλοφορεί και πάει σφαίρα.

Πολύ χαίρομαι όταν οι φίλοι μου κάνουν επιτυχία. Και αύριο κάτι έχω κανονίσει αλλά το κρατάω μυστικό και την Τετάρτη το απόγευμα παρουσιάζουμε το νέο βιβλίο του φίλου μου Μιχάλη Μεσοχωρίτη το οποίο το διάβασα και γουστάρω πολύ.

Όλα αυτά και άλλα πολλά στις Μεθυσμένες Ιστορίες που σε λίγο καιρό έχουνε γενέθλια. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου