Σάββατο 2 Ιουλίου 2022

40 βαθμοί καίγομαι πολύ η λύση είναι μία πάμε παραλία!

 



Θα μπορούσε να ήταν και έτσι. Ή κάπως έτσι. Οι βαθμοί δεν είναι σαράντα. Ακόμα. Το ότι καίγομαι ολόκληρος είναι γεγονός αλλά αλλού είναι το πρόβλημα. Και η λύση δεν είναι μία όπως λέει και το τραγούδι. Δυστυχώς ο οφθαλμίατρος μου απαγόρεψε ακόμα και τα μπάνια στη θάλασσα. Το αλμυρό νερό δεν κάνει καλό στα μάτια. Είμαι σε θεραπεία γιατί έχω τρεις παθήσεις. Όχι μία. Ούτε δύο. Αλλά τρεις! Βλέπω λίγο θολά. Βλέπω; Νυχτερίδες κι αράχνες γλυκιά μου (τραγούδι δεν ήτανε αυτό;). Τα μάτια μου με το παραμικρό κοκκινίζουν. Δεν κάνει να διαβάζω, δεν κάνει να γράφω, δεν κάνει να κάθομαι μπροστά στο laptop με τις ώρες. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Δυστυχώς το σύμπαν κάνει άγριο σέξ και με έχει γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Κεφάλαιο γκρίνιας τέλος για σήμερα!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου