Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ

 


Καλώς ήρθες στο φτωχικό μας. Να ξέρεις ότι τα παιδιά μου σε έκαναν δώρο σε μένα γιατί το άλλο τα τίναξε μετά από τόσα χρόνια και για μία εβδομάδα έπλενα στη σκάφη. Επίσης θέλω να ξέρεις ότι θα σε φροντίζω και δεν θα σε ταλαιπωρώ. Είσαι λίγο μεγάλο είναι αλήθεια – έπιασες τη μισή κουζίνα – αλλά κι εμείς είμαστε μεγάλη οικογένεια. Μου είσαι απαραίτητο. Μου είσαι πολύ χρήσιμο. Μου είσαι και άλλα πολλά που τώρα δεν τα θυμάμαι. Θα τα πάμε πολύ καλά οι δυο μας. Θα δεις.

Με εκτίμηση

Κυρία Φρόσω.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Η Ιοκάστη Γιουξουάν στη Xώρα της Κλιμακτηρίου» της Κικής Μαυρίδου, συνεχίζεται και το Μάιο στον Πολυχώρο VAULT

  Και το Μάιο συνεχίζεται στον Πολυχώρο VAULT το νέο έργο της Κικής Μαυρίδου   « Η Ιοκάστη Γιουξουάν στή Xώρα της Κλιμακτ...