Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

ΑΝΤΙΟ ΟΚΤΩΒΡΗ!!!

 


ΝΑΙ, ναι, τρία θαυμαστικά παρακαλώ για να δώσω μεγαλύτερη έμφαση στον τίτλο του κειμένου το οποίο είναι και το τελευταίο του μηνός. Το ξέρω πολύ καλά ότι έχω καιρό να γράψω εδώ αλλά ο άμοιρος δεν προλαβαίνω επειδή δεν έχω ελεύθερο χρόνο. Δηλαδή μπορώ να προλάβω αν πιεστώ πολύ αλλά το αποτέλεσμα θα είναι μια μπούρδα. Κι εγώ δεν έχω μάθει όλα αυτά τα χρόνια να γράφω μπούρδες. Καλά μέχρι εδώ; Πολύ χαίρομαι. 

 

Τα νέα είναι πάρα πολύ ευχάριστα. Ξεκίνησα εκπομπή στο ραδιόφωνο παρέα με την φίλη μου Νόρα Χατζηαβράκογλου. Σε ποιο ραδιόφωνο; Στο Syzefxi web radio φυσικά εκεί όπου οι τέχνες και η μουσική γίνονται ένα. Κάθε πότε; Κάθε Τρίτη απόγευμα 19:00 με 20:00 και ο τίτλος της εκπομπής είναι «Μαζί Στον Αέρα». Ένα διαφορετικό ραδιοφωνικό μαγκαζίνο με όμορφη μουσική όπου μιλάμε για βιβλία, θεατρικές παραστάσεις, εικαστικά και μουσικά event. Για ότι συμβαίνει στην πόλη δηλαδή.




 

Λίγες μέρες αργότερα επισκέφθηκα το Παλαιοβιβλιοπωλείο των αστέγων και χάρηκα πάρα πολύ! Όλα τα βιβλία μόνο με 1,50 ευρώ. Μπαίνεις εκεί και ξεχνάς να βγεις. Καλύτερα να έχεις αυτοκίνητο. Το σακίδιο στην πλάτη μου δεν τα χώρεσε όλα οπότε κράτησα και μερικά στην αγκαλιά μου. Γιορτινές μέρες έρχονται. Κάνε κι εσύ μια καλή πράξη. Μπορείς!

Επίσης στις 20 του μήνα στο Δημαρχείο της Νίκαιας παρουσίασα το νέο μου βιβλίο με τίτλο «Το Αγόρι Που Δεν Ήθελε Να Μεγαλώσει». Βασικά πέρσι κυκλοφόρησε αλλά με πρόλαβε η καραντίνα και δεν μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα.

 

 

Στις 28 είχα τα γενέθλιά μου. Χαμός από μηνύματα αλλά και τηλεφωνήματα. Πολλές ευχές. Ας είναι καλά όλοι όσοι με θυμήθηκαν. Αυτοί που δεν με θυμήθηκαν δεν πειράζει. Τα πόσα έκλεισα; Τα 40. Δια του 2; Είκοσι. Τόσο αισθάνομαι. 20. Αν γύριζα τον χρόνο πίσω εκεί θα τον σταματούσα. Στο 20. Τότε που απολύθηκα από φαντάρος και ξεκίνησα να σπουδάζω στην Δραματική σχολή του Β. Διαμαντόπουλου. Τι θέλω και τα θυμάμαι τώρα;

 

Σημασία έχει να ζεις το τώρα. Να ζεις την κάθε στιγμή σαν να μην υπάρχει αύριο. Και να κοιτάς μπροστά. Εκεί που θες να πας. Και όλα τα άλλα έρχονται αρκεί να ξέρεις να περιμένεις… σας φιλώ γλυκά!

 

 

Φωτογραφία Μαρία Γεωργαντά










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...