Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

ΤΡΕΧΩ… ΤΡΕΧΩ; ΤΡΕΧΩ!!!

 



Όχι κυριολεκτικά, μη ξεχνάμε ότι καπνίζω το αγόρι από τότε που ήμουνα φαντάρος και υπηρετούσα τη μαμά πατρίδα.

Περάσανε χρόνια πολλά και αντί να χάνω ενέργεια και να αισθάνομαι όλο και πιο κουρασμένος, εγώ είμαι καλύτερα από ποτέ!

Το πρωί ξυπνώ και φτιάχνω καφεδάκι. Μετά θα πάω στο «Δράμι» για να πάρω φρέσκο ψωμάκι. Στη συνέχεια θα πάω σπίτι να φάω και να πιάσω τα γραπτά μου από την αρχή. Αν δεν έχω έμπνευση κάθομαι και διαβάζω διότι βιβλία έχω πάρα πολλά.

Το απόγευμα της Δευτέρας ετοιμάζω την εκπομπή της Τρίτης. Το απόγευμα της Τρίτης είναι η εκπομπή. Την Τετάρτη παρουσιάζω το βιβλίο μου γιατί δεν πρόλαβα πέρσι με πρόλαβε η καραντίνα.

Πίνω πολλά καφεδάκια με φίλους – φίλες στο Habit όπως πάντα, πηγαίνω θέατρο, πηγαίνω σινεμά και όλα αυτά με τα πόδια φυσικά.

Τελικά ούτε κι εγώ ο ίδιος κατάλαβα πότε έχασα τόσα κιλά!

 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...