Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ!!!

 


Μη με ρωτάτε ποιο αγαπάω πιο πολύ! Και τα έξι είναι τα πνευματικά παιδιά μου. Κομμάτια της ψυχής και της καρδιάς μου. Είναι όλη η οικογένειά μου. Που κάθε χρόνο όλο και μεγαλώνει. Είναι όλη μου η ζωή.

Πρώτο βγήκε από το συρτάρι «Το Τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες…». Το πρώτο μου θεατρικό έργο – μια μαύρη κωμωδία που παίχτηκε με μεγάλη επιτυχία – διασκευή σε διήγημα. Μαζί πρόσθεσα και τις ιστορίες από την εφημερίδα «Εγνατία» που είχα μόνιμη στήλη όταν έπαιζα στο Κ.Θ.Β.Ε στη Θεσσαλονίκη.   

Δεύτερο κυκλοφόρησε το «Ερμή…μη!» η βιογραφία ενός σκύλου που ζει στη σύγχρονη Αθήνα με δυο μπαμπάδες. Μια μεγάλη περιπέτεια. Μια ιστορία γεμάτη ταξίδια.

Και τα δυο έχουν εξαντληθεί. Κάποια στιγμή θα τα εκδώσω ξανά.

Τρίτο στη σειρά το «Φόνοι στην Κρυστάλλη». Αυτό το βιβλίο έκανε επιτυχία. Με αυτό το βιβλίο έγινα γνωστός στο ευρύτερο αναγνωστικό κοινό. Μια εντελώς σουρεάλ ιστορία με πολλά πολλά φονικά. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή!

Τέταρτο «Η Γριά Βαλίτσα». Η ιστορία της Λίτσας που πηγαίνει από χέρι σε χέρι και από γενιά σε γενιά. Η ιστορία της οικογένειάς μου. Και αυτό κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή!

«Η Φωνή μέσα μου» είναι το πέμπτο βιβλίο. Η ζωή ενός νέου που παλεύει με τη διπολική διαταραχή. Εκδόσεις Πνοή.

Και μια αυτοέκδοση! «Το αγόρι που δεν ήθελε να μεγαλώσει». Αυτό κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο. Είναι όλη μου η ζωή! Έχει κι αυτό τη δική του χάρη. Εξαντλημένο και αυτό. Μη το αναζητήσετε στα βιβλιοπωλεία.

Και τα έξι με παιδέψανε. Και τα έξι τα παίδεψα. Και τα έξι τα δούλεψα πολύ και ευχήθηκα να αγαπηθούν από το αναγνωστικό κοινό.

Το έβδομο; Φυσικά και θα υπάρξει έβδομο. Λίγη υπομονή… 

 

 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...