Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

ΤΙ ΚΑΝΩ ΜΕΣΑ;

 


Πολλά και δημιουργικά πράγματα. Μέσα στο σπίτι, το οποίο έχεις μεγαλώσει και το αγαπάς, μπορείς να περνάς τις ώρες σου ευχάριστα. Ειδικά αν είσαι συγγραφέας που δεν σταματάει λεπτό να γράφει. Όχι, εντάξει, μη λέω και υπερβολές. Κάνω διαλλείματα. Να μαγειρέψω, να κάνω μπάνιο, να ξεσκονίσω τα βιβλία τα οποία είναι πολλά. Είναι πάρα πολλά αλλά δεν τα έχω διαβάσει όλα. Τώρα με την καραντίνα έχω χρόνο να κάτσω και να διαβάσω. Επίσης έχω άφθονο χρόνο να τελειώσω ότι άφησα στη μέση. Τηλεόραση δεν έχω. Καλύτερα δηλαδή. Για να μου πιάνει χώρο; Η εβδομάδα ξεκίνησε. Θετική σκέψη χρειάζεται και όλα θα πάνε καλά. Διόρθωση. Όλα πάνε καλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Η Ιοκάστη Γιουξουάν στη Xώρα της Κλιμακτηρίου» της Κικής Μαυρίδου, συνεχίζεται και το Μάιο στον Πολυχώρο VAULT

  Και το Μάιο συνεχίζεται στον Πολυχώρο VAULT το νέο έργο της Κικής Μαυρίδου   « Η Ιοκάστη Γιουξουάν στή Xώρα της Κλιμακτ...