Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ…

 


Δυστυχώς η μαμά είχε ένα μικρό αλλά σοβαρό ατύχημα. Έσπασε τον αριστερό της ώμο πριν δέκα μέρες. Και αυτό πονάει πιστέψτε με. Πονάει πάρα πολύ για να είμαι ειλικρινής. «Καλύτερα να έκανα ακόμα έξι γέννες!» λέει και ξαναλέει. Ευτυχώς που δεν έπαθε τίποτα χειρότερο η γυναίκα. Χτυπάω ξύλο. Τα αδέρφια μου όλα δουλεύουν οπότε ο κλήρος έπεσε σε εμένα. Τα κάνω όλα και συμφέρω. Ποτίζω τα λουλούδια – καλά αυτό το έκανα και πριν – μαθαίνω να μαγειρεύω πεντανόστιμα φαγητά, μετά πλένω όλα τα πιάτα και τα κατσαρολικά, σφουγγαρίζω όλο το σπίτι κάθε μέρα, αλλάζω σεντόνια. Και όλα αυτά δεν τα κάνω από αγγαρεία. Ίσως στο μέλλον να μου φανούνε χρήσιμα. Το μόνο που δεν ξέρω είναι να βάζω πλυντήριο και να σιδερώνω. Θα τα μάθω όμως και αυτά και θα έχω ένα τέλειο βιογραφικό. Μια νέα καριέρα ανοίγεται μπροστά μου. Τι; όχι;   

 

Φωτογραφία Δήμητρα Παναρίτη









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Η Ιοκάστη Γιουξουάν στη Xώρα της Κλιμακτηρίου» της Κικής Μαυρίδου, συνεχίζεται και το Μάιο στον Πολυχώρο VAULT

  Και το Μάιο συνεχίζεται στον Πολυχώρο VAULT το νέο έργο της Κικής Μαυρίδου   « Η Ιοκάστη Γιουξουάν στή Xώρα της Κλιμακτ...