Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Μανίνα Ζουμπουλάκη…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
-Να πάνε όλα καλά… μπανάλ αλλά αληθινό!

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
-Μνημόνια, περικοπές, ρυθμίσεις, δόσεις, δηλώσεις, αυξήσεις (τιμών) και μειώσεις (αποδοχών).

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
-«Σαν όνειρο»



Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
-Να μη γράφω αυτά που γράφω, να γράφω άλλα.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
-Ότι δεν ξέρω γιατί γράφω αυτά που γράφω αλλά δεν μπορώ να γράφω άλλα, δυστυχώς ή ευτυχώς. Οπότε, ας μη το ζαλίζουμε το πράγμα.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
-        Ζήλια είναι να σκας όταν κάνει σεξ με ξένο κόσμο ο άνθρωπός σου. Κακία είναι να μη θές να κάνει σεξ  κανένας με κανέναν.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
-Πάντα! Αλλιώς πάμε χαμένοι…




Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
-Η υπομονή, επιμονή και το αγύριστο κεφάλι μου. Άμα δεν είχα χιούμορ όμως, όλα αυτά θα ήταν όσο αφόρητα ακούγονται…

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
-Πέφτω πάνω σε αδικία.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
-Χιλιάδες. Κάθε τόσο αλλάζω λίστα με ‘αγαπημένα’. Το «Για το γράψιμο» του Στήβεν Κινγκ είναι στάνταρ στη λίστα.  

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
-Διαβάζω, γράφω ή περπατάω.



Ακούω μουσική κάθε φορά που
-Δεν μπορώ να κοιμηθώ.

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
-Είμαι πολύ κουρασμένη και άυπνη.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
-Λέω εύκολα ψέματα. Τα χάνω μπροστά σε οποιοδήποτε φρέσκο μηχάνημα. Δεν ξέρω ακόμα να χειρίζομαι το φβ. Όταν δεν με ενδιαφέρει κάτι, από το ένα αυτί μου μπαίνει κι από το άλλο βγαίνει.

Η τέχνη περνάει κρίση;
-Η κοινωνία περνάει κρίση, η Τέχνη πάει μια χαρά, απλώς κανένας δεν έχει λεφτά να επενδύσει απάνω της.



Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
-Όχι, είναι η σκληρή πραγματικότητα. Αν ήτανε μόδα, θα είχε περάσει μέχρι τώρα.  

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
-Βέβαια. Αυτό του έλειπε, να ψοφήσει κι αυτός…

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
-Ναι.

Αγαπημένο παραμύθι;
-Το «Παραμύθι χωρίς όνομα» της Πηνελόπης Δέλτα.

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
-Να πάω στην Αυστραλία και να κολυμπήσω στο Great Barrier Reef.



Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
-Να προωθήσουν άλλον και όχι εμένα σε δουλειά που κάνω καλύτερα από τον άλλον. Να με χωρίσουν με τρόπο άθλιο. Αρκετά δεν είναι αυτά;  

Συνήθως συχνάζεις…
-Σπίτι μου. Όταν βγαίνω, πηγαίνω στο “MG” στην Μαβίλη, ή όπου τραγουδάει η Σοφία Βόσσου, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας και μερικοί άλλοι που μου αρέσουν. Αλλά από μία-άντε δύο φορές στον καθένα. 

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
-Καναπέ με όλα τα παραπάνω: έχω μικρά παιδιά και μπορώ να βγώ μόνον όταν πηγαίνουν στη θεία τους να κοιμηθούν.

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
-Φαγητό με φίλους. Δεν είμαι και τσικό, έχω κόψει τα κλαμπ χρόνια τώρα.   

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
-Ροκ και ποπ, ελληνική και ξένη.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
-Ήταν μικρός ο (μεγαλύτερος) γιός μου – πολύ θα ήθελα να πηγαίναμε άλλη μια φορά τουλάχιστον στο αγαπημένο μας πάρκο για παιχνίδι…



Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
-Μην το βάζεις κάτω με την καμία!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…

-«Τι πράγμα είναι η καρδιά» του Μάνου Χατζηδάκι 
(«Μ’ ένα κλεφτό φιλί/ ακόμα πιο πολύ/ αρχίζει αμέσως να χτυπάει και να κάνει σαν τρελή/ και στην αναποδιά κάθε μικρή καρδιά/ σαν το πουλί φτεροκοπάει κάτω από την μπλε ποδιά…»)
Αισθάνομαι καλύτερα κάθε φορά που το ακούω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...