Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ - ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΚΟΥΤΖΟΛΙΚΑ - ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

 



«Όλοι μου λένε ότι είμαι το πιο φωτεινό αστέρι και πρέπει να φροντίζω τον εαυτό μου, να τρώω καλά για να προσέχω το φως μου» έλεγε με παράπονο ο Πολ και κοιτούσε τη θάλασσα. «Τι ωραία φαίνεται η θάλασσα από ψηλά! Νομίζω ότι η θέση μου δεν είναι εδώ. Θα ήθελα να είμαι θαλασσοπόρος και ν’ ανακαλύψω το μυστικό του ονόματός μου. Γιατί άραγε με ονόμασαν “Αστέρα των Θαλασσών”;»

Ο Πολ, ο Υγίνος και η Ελίκη αφήνουν τις θέσεις τους στο διάστημα με σκοπό να ταξιδέψουν ως τη Γη και να γνωρίσουν τη θάλασσα. Θα καταφέρουν άραγε να τη δουν από κοντά; Θα μάθει ο Πολ γιατί τον ονόμασαν «Αστέρα των Θαλασσών»; Τι θα συμβεί όταν ο Πολικός Αστέρας δεν θα λάμψει τη νύχτα και οι ναυτικοί θα κινδυνεύσουν να χάσουν τον δρόμο τους;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δυστοπίες 18, 19, 25 & 26/5 στο Θέατρο Λύχνος

  Το έργο Δυστοπίες αποτελείται από 5 μονόπρακτα εμπνευσμένα από την παγκόσμια δραματουργία, σε συνδυασμό με ποίηση του Φοίβου Μαρκαντώνη. ...