Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021

ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΒΑΡΔΑΚΗ «Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ» ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΜΙΝΩΑΣ

 



Είχα πάρα πολύ καιρό να διαβάσω ένα τόσο δυνατό βιβλίο που να μου κόβει την ανάσα και να μου παγώνει το αίμα. Ένα βιβλίο που να μην μπορώ να το αφήσω από τα χέρια μου. Να με κάνει να χάσω τον ύπνο μου και να είναι τόσο καλό από την πρώτη μέχρι και την τελευταία σελίδα. Ένα βιβλίο γεμάτο σασπένς όπου διαβάζοντάς το η αγωνία κορυφώνεται. Δεν έχω σκοπό να σας αποκαλύψω τίποτα. Απλά προσέχετε το μαύρο και το κόκκινο. Δώστε μεγάλη σημασία στους κανόνες του παιχνιδιού. Απλά απολαύστε το! Συγχαρητήρια στη συγγραφέα. Εύχομαι να το δούμε σύντομα και στη μεγάλη οθόνη. Το αξίζει πραγματικά. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα βιβλία της Άννα Εμπέρ από τις Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Η Anne Hebert γεννήθηκε στο Sainte-Catherine-de-Fossambault κοντά στο Κεμπέκ, όπου έκανε τις σπουδές της. Πρόκειται για μια συγγραφέα από ...