Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!

 


Τι δουλειά έχεις μέσα στο σπίτι μου μεσημεριάτικα; Σε φώναξε κανείς; Γιατί φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν; Είπαμε ναι, να ανακαινίσουμε το μπάνιο, μια αλλαγή την ήθελα για να είμαι ειλικρινείς, να πετάξουμε τα μπάζα, αλλά εσύ έχεις θράσος!!! Ναι σκόνη μου! Εδώ μιλάμε για θράσος!!! Μόλις έπλυνα τα πιάτα και κάθισα στο γραφείο μου να πάρω μια ανάσα σε είδα ότι είχες απλώσει τα πλοκάμια σου σαν το χταπόδι παντού!!!! Γιατί κουκλίτσα μου; Έννοια σου όμως και σε περιποιήθηκα εγώ. Κατέβασα όλα τα βιβλία, ξεσκόνισα καλά τα ράφια και το γραφείο μου, πήρα το Azax ανά χείρας και σε εξαφάνισα. Έτσι εκδικούνται οι Σκορπιοί. Γιατί πριν μπλέξεις με μένα έπρεπε να ρωτήσεις πρώτα με ποιον πήγες να τα βάλεις. Καλά να πάθεις. Καλά σου έκανα. Ας πρόσεχες κουκλίτσα μου! Αντίο τώρα!   

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ

 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...