Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

ΕΘΝΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ… θερμές ευχαριστίες

Πριν από λίγες εβδομάδες, στην όμορφη Σπάρτη την οποία είχα επισκεφθεί στην αρχή της χρονιάς, έζησα μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μου.



Τρείς καλλιτέχνες, ο καθένας στο είδος του, είχαμε την μεγάλη τιμή να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας σε μια εκδήλωση άρτια οργανωμένη και να αποκτήσουμε νέους φίλους.





Μέσα από το προσωπικό μου blog θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς πρώτη απ’ όλους την διευθύντρια του Ωδείου κυρία Κυριακή Χελιώτη για την όλη οργάνωση και τη ζεστή φιλοξενία στο Εθνικό Ωδείο Σπάρτης, τον φιλόλογο Χάρη Βασιλάκο που παρουσίασε το βιβλίο μου,







τον κύριο Βασίλη Αντωναράκο και την εφημερίδα του «Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ» για τη συνέντευξη, τους ηθοποιούς Λία Μπάρμπα και Πώλ Ζαχαριάδη που διάβασαν αποσπάσματα από το βιβλίο μου, την κυρία Μαρία Βελμάχου που συνόδευε στο πιάνο και τον Εκδότη μου Σάββα Καλεντερίδη που ήταν δίπλα μου (πάντα είναι δίπλα μου) και στην παρουσίαση στη Σπάρτη.







Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φίλους παλιούς και νέους που μας τίμησαν με την παρουσία τους σε αυτήν την όμορφη βραδιά. Να σας έχει ο Θεός καλά! Καλή αντάμωση!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου