Τρίτη 26 Απριλίου 2016

ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΒΡΟΠΟΥΛΟΣ…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Αλήθειες η Ψέματα;
Πρωταπριλιά γεννήθηκα καρδιά μου

Τι θα ζητούσες από μια καλή νεράιδα;
Να γίνει ο Τράμπ ο επόμενος πρόεδρος των ηνωμένων πολιτειών!

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Μια αντίστροφη αυτοκτονία.


Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να μην πίνω πολύ.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Να πίνουν πολύ.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
είναι διζυγωτικά δίδυμα

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Το αύριο είναι το χθες του μεθαύριο!

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Τα αδύναμα.


Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Εξηγώ στον ταξιτζή πως να φτάσω στον προορισμό μου.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
αυτά που δεν διάβασα...

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
απελευθερώνομαι...

Ακούω μουσική κάθε φορά που
έχω μνημόσυνο.


Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
δω ένα ωραίο έργο συνάδελφου.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Το θάρρος η ειλικρίνεια και η καλοσύνη μου.

Η τέχνη περνάει κρίση;
η κρίση περνάει Τέχνη.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
η οικονομική κρίση είναι σαν την μόδα επαναλαμβάνεται.



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
ο έρωτας είναι πίνακας του Caravaggio.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
υπάρχει ο Νίκος μου.

Αγαπημένο παραμύθι;
ο Ευτυχισμένος πρίγκιπας του Ουάιλντ.

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
το έχω απωθήσει δεν ξέρω...

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
μετά από 6 χρόνια κρίσης η Ελένη είναι ακόμη στην τηλεόραση.


Συνήθως συχνάζεις…
εκεί που υπάρχει αλκοόλ.

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
Σινεμά και ποπ κόρν.

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
 Φαγητό με φίλους και μετά Clubbing.

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
Το Requiem του Mozart.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο αν
έπρεπε να ξαναγεννιόμουνα.

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
ότι η Ζωή είναι μόνο μια!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...