Υπάρχουν και αυτές οι στιγμές οι δύσκολες που σκύβεις
το κεφάλι και λες στον εαυτό σου «ως εδώ! δεν μπορώ άλλο!»
Δεν μπορώ να προσποιούμαι πως όλα πάνε τέλεια στη ζωή
μου!
Αδυνατώ να πιστέψω πως οι χειρότεροι φόβοι μου με
περιμένουν στην άκρη του δρόμου για να με κατασπαράξουν!
Υπάρχουν όμως και στιγμές που ντύνομαι αισιοδοξία και ας
είναι το ρούχο μου ασπρόμαυρο. Και ας μη φωτίζει το χαμόγελό μου μέχρι την άλλη
άκρη του κόσμου. Και ας μην κέρδισα τη μάχη. Ας μη βγήκα νικητής.
Δεν πειράζει, λέω, έχει ο Θεός.
Φυσικά και θα κάνει τον κύκλο του και θα φύγει ακριβώς
με τον τρόπο που ήρθε:
οι σκέψεις, η μελαγχολία, η στεναχώρια…
Όλα (θα) πάνε καλά και θα πάνε ακόμα καλύτερα!
Τώρα είναι καλοκαίρι
Τώρα σταματώ τη γκρίνια και τα παράπονα
Τώρα είναι ώρα για διακοπές
Κλικ Μαρία Γεωργαντά

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου