Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

Όταν Χαμογελάς τα Πάντα γίνονται πιο εύκολα!

 


Τώρα θα μου πεις και θα έχεις και δίκιο με τέτοιο μουντό καιρό που τα βρίσκω τόσα κέφια... Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξο αγόρι πως να το κάνουμε... Εκεί που όλα πάνε να χαλάσουν κάνω μια ευχή και χαμογελώ! Τότε αλλάζουν όλα! Σήμερα για παράδειγμα είπα να περπατήσω λιγάκι... από τον Ρέντη στο σπίτι μου στη Νίκαια... Τα έκανα μαντάρα... αλλού ξεκίνησα και αλλού βρέθηκα... αλλά δεν το έβαλα κάτω! Έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά μου με τα αγαπημένα μου τραγούδια και περπατούσα και χαμογελούσα! Ξαφνικά! Μετά από δυο ολόκληρες ώρες και πιο ξεκούραστος από ποτέ και χωρίς να το καταλάβω έφτασα στο σπίτι μου! Μαγικό; Μαγικό και όμως αληθινό! Γι' αυτό σας λέω... Χαμογελάτε! ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δυστοπίες 18, 19, 25 & 26/5 στο Θέατρο Λύχνος

  Το έργο Δυστοπίες αποτελείται από 5 μονόπρακτα εμπνευσμένα από την παγκόσμια δραματουργία, σε συνδυασμό με ποίηση του Φοίβου Μαρκαντώνη. ...