Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ… ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!

 


Καλό μήνα με υγεία και αγάπη και χαρά σας εύχομαι. Να είστε όλοι και όλες καλά και να χαμογελάτε γιατί κάνει καλό. Εγώ προσωπικά σήμερα δεν μπορώ να χαμογελάσω. Με αυτόν τον καιρό – που βρέχει μετά σταματάει και μετά πάλι τα ίδια – δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Έφτιαξα έναν καφέ. Κάπνισα μισό πακέτο τσιγάρα. Έφαγα και τώρα ακούω μουσική. Θα μπορούσα βέβαια να διαβάσω ένα καλό βιβλίο αλλά έχω τα νεύρα μου. Το είπαμε αυτό. Πάμε για φινάλε: Μπήκαμε στον Μάιο. Στον τελευταίο μήνα της Άνοιξης και αυτό σημαίνει ότι πρώτον σε δυο εβδομάδες είναι η ονομαστική μου εορτή (οπότε έχω κάτι για να χαρώ) και δεύτερον ότι σε ένα μήνα έρχεται το καλοκαίρι. Μα δεν είναι υπέροχο; Δεν περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ. Εδώ είμαστε. Να τα λέμε. Πολλά φιλιά!

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δυστοπίες 18, 19, 25 & 26/5 στο Θέατρο Λύχνος

  Το έργο Δυστοπίες αποτελείται από 5 μονόπρακτα εμπνευσμένα από την παγκόσμια δραματουργία, σε συνδυασμό με ποίηση του Φοίβου Μαρκαντώνη. ...