Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ από το Α μέχρι το Ω

 



ΑΓΑΠΩ τους πρωταγωνιστές της ζωής μου. Όλους εκείνους τους ανθρώπους που με κρατάνε ακόμα ζωντανό.

ΒΥΘΙΖΟΜΑΙ στο σκοτάδι κάθε φορά που μπαίνει το φθινόπωρο και βρέχει ασταμάτητα. Μελαγχολώ!

ΓΟΥΣΤΑΡΩ  πολύ το διάβασμα και τη δημιουργική γραφή. Μόνο έτσι θα γίνω καλύτερος συγγραφέας.

ΔΕΝ ντρέπομαι για τα λάθη μου και τις επιλογές μου. Δική μου είναι η ζωή ότι θέλω την κάνω.

ΕΛΠΙΖΩ σε ένα καλύτερο αύριο. Εύχομαι μια μέρα να δω τα όνειρά μου να πραγματοποιούνται.

ΖΩ την κάθε στιγμή σαν να είναι η τελευταία. Κλισέ; Είναι όμως η αλήθεια.

ΗΤΤΗΘΗΚΑ πολλές φορές στη ζωή μου κι άλλες τόσες βγήκα νικητής!

ΘΥΜΑΜΑΙ τα πάντα. Αυτά που με πόνεσαν. Αυτά που με έκαναν ευτυχισμένο.

ΙΣΩΣ μια μέρα και το δικό μου άστρο να λάμψει. Για την ώρα σκληρή δουλειά…

ΚΑΙΓΟΜΑΙ ολόκληρος όταν σκέφτομαι ότι εκεί έξω υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που υποτιμούν τη νοημοσύνη μου.



ΛΕΩ πάντα την αλήθεια ακόμα κι αν αυτή πονάει.

ΜΕΡΙΚΕΣ φορές αισθάνομαι ότι είμαι τόσο δυνατός και ότι το σύμπαν μου ανήκει. Άλλες φορές αδυνατώ να κάνω το παραμικρό.

ΝΑΙ στον έρωτα και στην αγάπη. Ναι στο πάθος και στο λάθος. Ναι σε όλα!

ΞΕΡΩ όσα πρέπει να ξέρω.

ΟΣΟ μεγαλώνω μαθαίνω.

ΠΑΝΤΑ δίνω μια δεύτερη ευκαιρία στους ανθρώπους. Τρίτη δυστυχώς δεν υπάρχει.

ΡΩΤΑΩ για να ξέρω τι είναι το σωστό και τι είναι το λάθος.





ΣΠΑΝΙΑ σπάνε τα νεύρα μου. Έχω τεράστια αποθέματα υπομονής.

ΤΥΧΕΡΟΣ και ευλογημένος είμαι που γύρω μου υπάρχουν τόσο καλοί άνθρωποι που θέλουν μόνο το καλό μου.

ΥΣΤΕΡΙΑ δεν με πιάνει ποτέ. Εκτός και αν καεί το λαπτοπ.

ΦΕΥΓΩ όταν πια δεν έχω να δώσω τίποτα σε μια σχέση.

ΧΑΙΡΟΜΑΙ με απλά και καθημερινά πράγματα.

ΨΑΧΝΩ πάντα την ευτυχία. Αλήθεια; Υπάρχει;

ΩΡΕΣ ατελείωτες σκέφτομαι και γράφω. Η φαντασία μου οργιάζει και αυτό μου αρέσει πολύ.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

 


 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...