Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ

 



Την Κυριακή 26 του μήνα το πρωί σηκώθηκα από το κρεβάτι μου με ανεβασμένη διάθεση και άφθονη θετική ενέργεια. Ήπια τον πρώτο καφέ της ημέρας, έκανα μπάνιο και φόρεσα τα καλά μου. Ξεκινήσαμε με την μητέρα μου για την πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό. Πήραμε το μετρό μέχρι το Μοναστηράκι και από εκεί τον Ηλεκτρικό μέχρι την Κηφισιά. Εκεί μας υποδέχτηκε η κουμπάρα μου η Δήμητρα της οποίας ο αδερφός Κώστας Φωτόπουλος έχει ένα εξαιρετικό εστιατόριο το «Μπέρδεμα» στην Κηφισιά.

Καθίσαμε κοντά στην είσοδο και υποδεχόμασταν τους πελάτες. Εγώ πάντα με χαμόγελο. Με πλησίασαν αρκετοί και με ρώτησαν για το καινούργιο μου βιβλίο με τίτλο «Το Αγόρι Που Δεν Ήθελε Να Μεγαλώσει» το οποίο είχε γενέθλια και έκλεισε ένα χρόνο κυκλοφορίας.

Μετά από λίγη ώρα ο συγγραφέας της ιστορίας πείνασε διότι ως γνωστόν η τέχνη περνάει απ’ το στομάχι. Έφαγα το αγαπημένο μου. Μπιφτέκια στη σχάρα με πατάτες τηγανιτές και άλλους πεντανόστιμους μεζέδες. Η ώρα πέρασε πολύ ευχάριστα χωρίς να το καταλάβω. Κατά τις 19:30 το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

ΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ «ΜΠΕΡΔΕΜΑ»  ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΚΙΑΘΟΥ 3 ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη;" Ένα ενδιαφέρον βιβλίο από τον Παλαιστίνιο ακτιβιστή Raja Shehadeh Εκδόσεις Μεταίχμιο

  Δελτίο Τύπου   Τι φοβάται το Ισραήλ από την Παλαιστίνη; του  Raja   Shehadeh   Τι σημαίνει ο πόλεμος στη Γάζα για το μέλλον των δύο χωρών;...